۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱

برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)

آخرین مطالب مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشاور مدیریت برند ،، مشاور مهندسی اصول مشاوره برند و برندسازی مدیریت برند و برندسازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند مدیریت برند مهندسی و مدیریت برند آموزش در محل توسط گروه تخصصی معرفی گروه تخصصی g.mas بخش هایی از کتاب مدیریت و مهندسی برند تالیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی
۰

مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشاور مدیریت برند ،، مشاور مهندسی

مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشاور مدیریت برند ،، مشاور مهندسی خصوصیات یک برند خوب: ۱- برند می‌باید چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاه‌های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند. ۲- برند باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال، لوکس، ژیلت، نایک، مگی، بیک، و … ۳- برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود. ۴- برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد. ۵- برند باید ساده و شفاف و جذاب باشد. ۶- باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد. ۷- باید مشخص و دقیق باشد. ۸- باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می‌شنوید باشد. ۹- باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد. ۱۰- باید اصل باشد (غیر تقلیدی) ۱۱- نباید به چندین گونه تلفظ شود. ۱۲- نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد. ۱۳- باید تصویر خوبی ایجاد کند. 14- نباید قدیمی و کهنه باشد. برند سازی  چیست؟ موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشا [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۱٠:٠٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) اصول مشاوره برند و برندسازی مشاور برند و برندسازی اصول مشاوره برند و برندسازی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره برند و برندسازی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران برند و برندسازی ، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  ، معاینه مدیران، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند انواع بیماری های برند و برندسازی ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن نویسنده و مترجم: علی خویه و فهیمه احمدی مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی www. www.marketingconsulting.blogfa.com www.marketingconsulting.persianblog.ir 1392 قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه برند و برندسازی ، بازرگانی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات   موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات برندسازی ،علی , مشاور برنامه برندسازی ،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مش , مشاور برند و برندسازی , بیماری های برند و برندسازی ادامه مطلب [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٤۸ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (1) مدیریت برند و برندسازی مدیریت برند و برندسازی   تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی برند و برندسازی ، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا  برند و بازاریابی گردآوری وترجمه: علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی،  برند، برند و تبلیغات www. قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی،  برند، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار،  برندندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و  برند تمامی سازمانها و شرکت ها       فهرست یادداشت 21 پیش‌گفتار مولفان 23 مقدمه 24 مقدمه 28 آماده شدن برای برند و برندسازی  30 تعریف برند و برندسازی  30 هدف از برند و برندسازی  31 سطوح برند و برندسازی  31استراتژی   برند و برندسازی  152 انتخاب یک مفهوم مناسب جهت برند و برندسازی  154 مفاهیم مربوط به طراحی استراتژی   برند و برندسازی  154 اجرای استراتژی   برند و برندسازی  155 توسعه و طراحی استراتژی   برند و برندسازی  155 الف: دیدگاه  برندسازی  انبوه 32 ب: دیدگاه بازار برند و برندسازی   شده 32 موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: تعریف برند و برندسازی , هدف از برند و برندسازی , سطوح برند و برندسازی , ستراتژی برند و برندسازی ادامه مطلب [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:۱۱ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) تحلیل نام و نشان های تجاری  brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند     طراحی و تدوین برنامه استراتژیک برند (Brand Strategic Planning)   طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Planning)   طراحی و تدوین کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Campaign Planning)   برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی (MC Channels & Media Planning)   طراحی و تدوین هویت یکپارچه سازمانی وبرند (BIG & CIG Development)   تعیین سبک برند ( brand style) در کلیه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی   اجرای تکنیک های مهندسی در برندسازی ( مهندسی ارزش، مهندسی معکوس، شش سیگما و ...)       مدیریت خلاقیت و ایده پردازی (Creativity Management) ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری   استفاده از مدیریت خلاقیت تکنیک (TCM) در تولید ایده   ایده پردازی و جهش خلاق در چهار حوزه استراتژیک،  فوکوس گروپ، کلامی (Verbal) و تصویری (Visual)   مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند   برنامه ریزی و راهبری جلسات خلاقیت تیمی (TCM / TCL)   موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (planning & , برنامه ریزی برند ،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در , روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برند [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٠٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند بسمه تعالی خدمات مدیریت و مهندسی برند، گروه برندینگ جهان فکر افزار ( علی خویه) زیر نظر علی خویه ریاست انجمن برند ایران مدرس دانشگاه مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی دارای بیش از 15 سال تجربه اجرایی اولین مترجم و مولف کتاب سبک های برندسازی در ایران مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت برند و مهندسی ساختار برند مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات ( به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها مورد استفاده واقع شده است)   مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات , مشاوره برندسازی و فروش،مشاور برندسازی ،مشاوره برن , مهندسی برندسازی ،تحقیقات برندسازی ،آموزش برندسازی [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٠٧ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) مدیریت برند سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه) مدیریت برند         نام و نشان سازی کاربردی مدرس: مهندس علی خویه مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی. ریاست انجمن برند ایران. مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند مشاور ومجری برندهای معتبر کشور مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران www. موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: مدیریت برند , مهندسی برند , برندسازی , مشاوربرندسازی ادامه مطلب [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۸:٥٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) مهندسی و مدیریت برند   مهندسی و مدیریت برند     معنا و مفهوم برند تلاش برای ساده کردن یک مفهوم پیچیده برند دقیقاً یعنی چی ؟ برند: احتمالاٌ شما بارها و بارها این واژ موضوعات مرتبط: () برچسب‌ها: ادامه مطلب [ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۸:٥٤ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0)
۰

انجمن مدیریت برند ایران

انجمن مدیریت برند ایران متشکل از اساتید دانشگاه، مشاوران برتر، مجریان حرفه ای، مدیران برتر، کارشناسان و متخصصان حوزه مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات، برند، گرافیک، هنر و نوآوری می باشند و سعی بر آن است تا در این انجمن به طور جامع و حرفه ای به موضوع برند پرداخت شود انجمن مدیریت برند ایران عضو می پذیرد و آماده درج مطالب شما در سایت می باشدتماس با انجمن مدیریت برند ایرانdrkhooyeh@gmail.com09122991608www.khooyeh.comwww.gmas.irتفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند- تفکر خلاق در برند سازیارتقای مهارت - مهارتهای برند سازی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند- مهندسی ارزش برند- مهارت پیشبرد و ترفیع برند- مهارت تحقیقات برند- مهارت حفظ برند- مهارت کنترل برند- مهارت هویت سازی برند- مهارت شخصیت سازی برند- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند- معاینه فنی برند- سبگ های برندسازی- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاریکارگاه - کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند برچسب‌ها برندسازی (3)مشاوره برند (2)انجمن مدیریت و مهندسی برند (2)معماری برند (2)مدیریت برند (2)مدیریت محتوای برند (1)برندشناسی (1)برندسنجی (1)تحقیقات بازار برند (1)انجمن مدیریت برند ایران (1)
۰

برند و مدیریت برند

برند و مدیریت برند [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٤۳ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) سهم برند در بازار رقابتی سهم برند در بازار رقابتی ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:۳٢ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) دوره آموزش جامع مدیریت برند استاد خویه و اساتید همکار دوره آموزش جامع مدیریت برند استاد خویه و اساتید همکار ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) مشاوره پیشبرد برند مشاوره پیشبرد برند ، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، وظایف مشاور برند    و تبلیغات، آکادمی مشاوره برند   ، مهارت های مشاور برند  ، ترفند های مشاور برند ، علی خوبه(۱)   بسمه تعالی خدمات مدیریت و مهندسی برند، گروه برندینگ جهان فکر افزار ( علی خویه) زیر نظر علی خویه ریاست انجمن برند ایران مدرس دانشگاه مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی دارای بیش از 15 سال تجربه اجرایی اولین مترجم و مولف کتاب سبک های برندسازی در ایران مولف و مترجم کتاب پربرند  مدیریت برند و مهندسی ساختار برند مولف و مترجم کتاب پربرند  تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات ( به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها مورد استفاده واقع شده است)   مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٤ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) مدیریت برند و برندسازی مدیریت برند و برندسازی   تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی برند و برندسازی ، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا  برند و بازاریابی گردآوری وترجمه: علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی،  برند، برند و تبلیغات www. قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی،  برند، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار،  برندندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و  برند تمامی سازمانها و شرکت ها       فهرست یادداشت 21 پیش‌گفتار مولفان 23 مقدمه 24 مقدمه 28 آماده شدن برای برند و برندسازی  30 تعریف برند و برندسازی  30 هدف از برند و برندسازی  31 سطوح برند و برندسازی  31استراتژی   برند و برندسازی  152 انتخاب یک مفهوم مناسب جهت برند و برندسازی  154 مفاهیم مربوط به طراحی استراتژی   برند و برندسازی  154 اجرای استراتژی   برند و برندسازی  155 توسعه و طراحی استراتژی   برند و برندسازی  155 الف: دیدگاه  برندسازی  انبوه 32 ب: دیدگاه بازار برند و برندسازی   شده 32 پ:  برندسازی  مبتنی بر بخشهای ویژه 32 ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢۱ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) اصول مشاوره برند و برندسازی مشاور برند و برندسازی اصول مشاوره برند و برندسازی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره برند و برندسازی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران برند و برندسازی ، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  ، معاینه مدیران، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند انواع بیماری های برند و برندسازی ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن ادامه مطلب [ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٠٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ] نظرات (0) معرفی گروه تخصصی g.mas معرفی گروه تخصصی g.mas امروزه در دنیای پرتنش و سراسر رقابتتجارت، برای موفقیت بیشتر و یا حتی باقی ماندن در عرصه ی تجارت نیازمند آنیم کهسطح آگاهی  خود را ارتقا دهیم و در سیک وسیاق سنتی و خاک گرفته ی تجارت و فعالیت خود، تغییرات علمی، کارشناسی و آزموده شدهایجاد کنیم. گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت علی خویه ،مدرسدانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی،ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیستو تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره میباشد. آقای علی خویه با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنوندارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی وکاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری هایمختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدهاعنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینارمهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.   نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas این گروه تخصصی در زمینه های آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری،مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت وتریز ، مذاکره حرفه ای  ........اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی،خلاقیت،  مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمانفروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی وفروشارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده-تحقیق و پژوهشتالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاریاز شرکتهای معتبر لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاههای زنجیره ای، کلینیکهای پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت هایتوریسمی و  شرکتهای غذایی  را دارد.   تماس با گروه تخصصی g.mas: 09122991608 09372991608 www. www.khooyeh.ir WWW.GMAS.IR
۰

گروه مشاوره برندینگ خویه

گزارش تحلیلی برند همراه اول   تهیه کننده: تیم مشاوره برندینگ علی خویه 09122991608 ریاست انجمن برند ایران         فهرست مقدمه: بخش اول: بررسی موارد ظاهری و بصری برند همراه اول 1)ساختار سبک برند (Brand style) 2) هماهنگی لوگوتایپ و لوگو 3) یونیک و یگانگی برند  BRAND UNIQUE 4)    مشکلات در هماهنگی و تعادل برند همراه اول بخش دوم: عوامل درونی و محتوایی برند همراه اول 1)    مهندسی ارزش  برند ( brand value engineering)‏، 2)نقشه ذهنی برند ( brand mind map) BMM: 3)    بازتابش برند (brand reflex ) 5-    بصیرت برند brand intuition 6-    درک برند brand realize نتیجه گیری و سخن پایان حفظ سلامت برند brand safty برخی از منابع:       مقدمه: پیش‌زمینه مهندسی مجدد طرح مطالعاتی مدیریت در دهه نود دانشگاه انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (MIT) بوده است . مایکل همر نخستین نظریه‌پردازی است که مفهوم مهندسی مجدد را مطرح کرد ؛ او با مقاله اتوماسیون کارساز نیست ، فعالیتهای زاید را حذف کنید ، در مجله Harvard Business Review در سال 1991 ، مهندسی مجدد را به جهان دانش مدیریت معرفی کرد . سپس کتاب مهندسی مجدد ، منشور انقلاب سازمانی را با کمک جیمز چمپی در سال 1993 نوشت و مهندسی مجدد را در قالب یک تئوری تشریح کرد[1][1] . مهندسی مجدد مشهورترین و جنجال برانگیزترین نظریه مدیریتی در طول سالهای اخیر بوده است در گزارش تهیه شده ذیل، که توسط آقای علی خویه یکی از متخصصان برند شرکت برندسازی  تهیه شده است سعی می گردد دلایل مهندسی مجدد برند reengineering brand یا  rebrand    همراه اول تشریح گردد. این گزارش به چند بخش تقسیم می گردد که در هر بخش نکات مهم آن همراه با ادبیات موضوع طوری که قابل بیان و فهم کلی باشد تشریح شده است. در ضمن این گزارش با بیانی ساده و سلیس نگارش شده است تا مورد استفاده بیشتری واقع گردد.   علی خویه 09122991608 مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی ریاست انجمن مهندسی برند ایران مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 13 سال تجربه اجرایی اولین مترجم و مولف کتاب  مهندسی برند مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات در سطح کشور       [1][1] مایکل همر و جیمز چمپی - مهندسی مجدد - ترجمه ایرج پاد (1374) ناشر سازمان مدیریت صنعتی (چاپ اول).
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده