برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

برندینگ و بازاریابی

برندسازی و ساخت برند |

برندینگ

علی خویه

مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

ایجاد انگیزه در مشتریان برای تقویت برند شما

shopping khooyeh (24)

ایجاد زمینه و انگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است که بر”هر چه مفید تر بودن” متمرکز است. مشتریان در تشریک مساعی برای تقویت برند شما چه انگیزه ای دارند و نقش ...

ادامه متن »

  • Share

اقداماتی که در بازاریابی دیجیتالی نباید انجام داد

بازاریابی اینترنتی
برندسازی اینترنتی
در شبکه های اجتماعی

برخی اشتباهات ساده در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تحقیقات صورت گرفته احصاء شده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر برای رشد کسب‌وکارها ...

ادامه متن »

  • Share

مشکل برندسازی در ایران چیست؟

shopping khooyeh (10)

مشکل کجاست؟ بسیاری از فعالان عرصه اقتصادی معتقدند که صنعت ایران هنوز جایگاه اصلی برند را درک نکرده است و بسادگی از کنار مرگ برندهای معتبر ایران می‌گذرد. آنها همواره تاکید می‌کنند که معیار‌های برندسازی در ایران با معیارهای خارج ...

ادامه متن »

  • Share

انواع برند و جایگاه برندسازی در ایران

shopping khooyeh (6)

انواع برند ۱ـ برند انفرادی: یک شرکت تجاری می‌تواند طبق سیاست‌های تجاری و بازرگانی خود برای هر یک از محصولاتش به صورت تک‌تک برند انتخاب کند. ۲ـ برندهای فامیلی: در این نوع از برندسازی شرکت تولید‌کننده تصمیم می‌گیرد برای برخی ...

ادامه متن »

  • Share

چطور نماینده یک برند خارجی در ایران شویم؟

b2b-tech-content-marketing-strategy

اگر عزمتان را جزم کرده‌اید که یک نمایندگی برند پوشاک خارجی را در ایران بگیرید باید بدانید پروسه قانونی این کار چگونه است. روند قانونی این کار در دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگی رسمی شرکت خارجی در کشور آمده ...

ادامه متن »

  • Share

اهمیت تشخیص سندروم کاساندرا در بازاریابی

Stethoscope and Marketing Report, concept of business

کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بود و گروهی از مسافران آن با شادی زاید الوصفی در طبقه دوم کشتی و در سالن آمفی تئاتر آن مشغول خواندن آهنگ معروف «کاساندرا» بودند، ادوارد جان اسمیت کاپیتان کشتی تایتانیک وقتی وضعیت ...

ادامه متن »

  • Share

برندهای مهم چگونه درآمدزایی می‌کنند؟

word cloud - branding

برندهای مهم چگونه درآمدزایی می‌کنند؟ این روزها با گسترش مصرف گرایی در بین مردم رفتاری تازه را با نام وفاداری به برند در میان مردم شاهد هستیم که در واقع این وفاداری به برند در میان مشتریان مهمترین نقش را ...

ادامه متن »

  • Share

چگونه با استفاده از بازاریابی محتوا، نام تجاری بسازید؟

shopping khooyeh (16)

نویسنده: John Rampton مترجم: سید ساجد متولیان منبع: Entrepreneur اکثر افراد وقتی به ساخت نام تجاری (Branding) کسب‌وکارشان فکر می‏کنند، گزینه بازاریابی محتوا را به‌عنوان اولین گزینه در نظر نمی‏گیرند. آنها اغلب به شکل و رنگ لوگوها و شعارهای تبلیغاتی ...

ادامه متن »

  • Share

برند موفق چگونه ساخته می‌شود؟

3D Text with arrows. Part of a series of business concepts.

برند موفق چگونه ساخته می‌شود؟ شما باید تصویر برند را بسازید، خوب و درست شناخته شوید، همان محصول و خدمتی که مشتریان می خواهند به آنها ارائه دهید و عقایدتان را با آن ها به مشارکت بگذارید. برندهای موفق محلی ...

ادامه متن »

  • Share
  • برندسازی و ساخت برند

مقالات برند

برندسازی و ساخت برند |

برندینگ

علی خویه

مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

برندسازی رستوران

برندسازی رستوران

دوره آموزش جامع برند سازی رستوران و فست فود استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، ...

ادامه متن »

قوانین برندسازی و ساخت برند(قسمت دوم)

Branding

بررسی برندینگ در صنایع ایران براساس ۲۲ قانون ابدی برندسازی قانون دوم برندسازی: تمرکز (اختصار) زمانی‌که دامنه فعالیت خود را متمرکز می‌کنید اتفاقات خوب شروع می‌شود. البته تمرکز به معنی محدود شدن در یک محصول نیست به‌عنوان مثال برند اول ...

ادامه متن »

Share

دوره های آموزشی کاربردی

photo_2016-02-25_08-35-46

حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم ویزیتوری و جایگاه آن در بازاریابی –    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … –    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار ویزیتور –    اصول ویزیتوری –    اصول و روشهای ...

ادامه متن »

Share

عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان به برند

custo

در استراتژی مشتریان، وفاداری برای هر سازمانی اهمیت استراتژیک دارد. مفهوم وفاداری مشتری۱ یکی از پرمطالعه ترین موضوعات، و یکی از ابتکاراتی است که به وفور توسط بازاریابها اجرا شده است. کوپلند۲ در سال ۱۹۲۳ و چرچیل۳ در سال ۱۹۴۲ موضوع وفاداری مشتریان در مبحث ...

ادامه متن »

Share

ساخت برند معتبر در ذهن مشتری

customer-service-smile

برند تصویری مطلوب در ذهن مشتری با توجه به فضای رقابت جهانی و تغییر و تحولاتی که با شتاب در جهان امروز رخ می دهد، سازمان ها برای حفظ مشتریان خود باید دست به اقداماتی بزنند که شرایط را برای اثر ...

ادامه متن »

Share

اصول موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی
برندسازی اینترنتی
در شبکه های اجتماعی

این روزها استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی برای شرکت‌‌ها و برندها به امری متداول بدل شده است، اما کمتر کسی هست که در این زمینه اطلاعات کافی و علمی برای استفاده هرچه بهتر و کسب بازدهی عالی از طریق بازاریابی آنلاین ...

ادامه متن »

Share

صدای برند، ابزار استراتژیک در بازاریابی

shopping khooyeh (8)

بازاریابان و حرفه‌ای‌های دنیای برندسازی مدت زمان زیادی است که در مورد آهنگ صدای برند صحبت می‌کنند. این اصطلاح عبارتی است که همه ما فکر می‌کنیم که آن را درک کرده‌ایم، اما این اصطلاح زیاد هم شفاف نیست: ما نمی‌توانیم ...

ادامه متن »

Share

برندینگ درون سازمانی

3D Text with arrows. Part of a series of business concepts.

برندینگ داخلی واقعا چیست؟ هر کسی می‌داند برند چیست و هر کسی می‌داند تبلیغات چیست. برخی از ما ممکن است در مورد تفاوت فروش ویژه (Promotion) و تجارت (Merchandising) سردرگم شویم، اما بسیاری از ما یک‌ایده اولیه داریم، حداقل می‌دانیم ...

ادامه متن »

Share

برآورد قیمت و ارزش برند BRAND

Brand rubber stamp. Part of a series of business concepts.

برآورد ارزش ویژه نام و نشان تجاری (MEASURING BRAND EQUITY) چکیده پس از انقلاب صنعتی، تجارت اهمیت روز افزونی یافته و بر نقش آن در زندگی مردم افزوده شده است. این اهمیت دست اندرکاران سازمانها را برآن داشته که نسبت ...

ادامه متن »

Share

اتخاذ استراتژی های درست

1c70c1a

پیشی گرفتن از رقبا استراتژی نیست اولین آتش رگبار در ماجرایی به نام جنگ تخت خواب هتل ها شناخته می شود، در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. پس از یکسال آزمایش بر روی تشک ها، بالش ها، پارچه های روتختی و ...

ادامه متن »
  • Share

  • برندسازی و ساخت برند

Brand Consultancy

برندسازی و ساخت برند |
  • The Anjoman Brand is a 18-year old company, a seasoned team of brand building experts
  • Our focus is entirely on leveraging your brand by aligning all aspects of your business with it, unlocking its full potential
  • Strategic Wisdom | Applied — our tagline alludes to what makes us different. We are veteran, strategic thinkers with practical know-how who inexorably point strategy to defintive and measureable actions that drive very specific results
  • We value creativity but must always be informed by rational analysis and undisputed fact
  • Our approach is hands-on and engaging. We drive change and devise solutions from within the organization to ensure fully vested leadership teams
  • Our expertise crosses the full spectrum of brand assessment, strategy, communications, operationalization, and management

Ali Khooyeh

brand consultant

  • برندسازی و ساخت برند

چگونه به برند brand تبدیل شویم؟

برندسازی و ساخت برند |
یک شرکت چه بزرگ باشد و چه کوچک، نهایتاً این تصویر آن شرکت در اذهان عموم است که اهمیت دارد. Daymund John مؤسس و مالک شرکت پوشاک FUBU، ستاره مجموعه تلویزیونی « کارآفرینی » و مشاور برندسازی است. او از سوی مجله Brandweek بعنوان « بازاریاب سال » و از طرف شرکت خدماتی Ernst & Young بعنوان « کارآفرین سال شهر نیویورک » انتخاب شده است.

علی خویه
09122991608
ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"

آقای John در جدیدترین کتابش به نام « چگونه خود را برند کنیم، از تولد تا اتاق هیئت مدیره » از دو دهه تجربه اش در صنعت مُد استفاده می کند تا روابط "وفاداری محور" میان برندها و مشتریان را مورد بررسی قرار دهد. اخیراً مؤسسه InformationWeek SMB با آقای John مصاحبه ای انجام داده است که در این مصاحبه او پیرامون مطالب زیر صحبت نموده است:
  • برندسازی و ساخت برند

امروزه شرکتهای صنایع غذایی با بهره گیری از شیوه‌های مختلف رقابتی و بازاریابی سعی دارند تا حتی الامکان سهم بازار خود را حفظ نمایند. بدین منظور آنها در پی استراتژی های رقابتی و بازاریابی هستند تا بتوانند به هدف خود دست یابند. در این راستا بسیاری از آنها به کاهش قیمت، تمایز محصول، تمرکز بر بازار خاص و یا سایر استراتژیهای رقابتی روی آورده اند.

نگاهی به شاخص‌های کلان عملکرد شرکت ‌های صنایع غذایی نشان می‌دهد که از حدود 4700 شرکت فعال در زمینهء صنایع غذایی‌، 2300 شرکت تقریبا غیر فعال و زیر 50 درصد ظرفیت کار می‌کنند و400.2 شرکت نیز با 50 درصد ظرفیت به فعالیت مشغول هستند‌.

  • برندسازی و ساخت برند