برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوره های بازاریابی و برندسازی

برندسازی و ساخت برند |

علی خوبه 

مدرس برند

 

 

 

  • برندسازی و ساخت برند

برندینگ و برندسازی

برندسازی و ساخت برند |
efqm

برندسازی کارگاه های کوچک

ارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدماتبرند سازی کالابرندینگمدیریت برندمقالات برند 2 دقیقه قبل ۰ 2 بازدید

 برندینگ برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه مهم است که برای کسب‌وکار‌های بزرگ اهمیت دارد.
در واقع بسیاری از برندهای شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند تا شبیه شرکت‌های کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرف‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند از برند‌های مستقل حمایت کنند، جلب توجه کنند. دان ایزینگ «Dan Einzg» از سازمان Mystery راهکارهایی را برای بهبود هویت برند شما بیان می‌کند:
خیلی از صاحبان کسب‌وکار که با آنها تا به حال صحبت کردم بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسب‌وکار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمی‌دانند.
آنها به رابطه مستقیمی بین موفقیت کسب‌وکار و داشتن برندی قوی پی برده‌اند و اشتیاق دارند که برندی بسازند که راه رسیدن به موفقیت را برای آنها آسان کند و همچنین آنها فهمیده‌اند که برندسازی فقط در داشتن لوگو یا اینکه چگونه کسب‌وکارشان را جلوه دهد خلاصه نمی‌شود. اما تعداد بسیار کمی متوجه شده‌اند که برند‌های موفق
  • موافق
  • مخالف

سه سوال ساده برای شروع برندینگ B2B

تا به حال به گزارشگران تلویزیونی توجه کرده‌اید.

آنها برای دریافت سریع مطلب و همچنین انتقال سریع آن آموزش می‌بینند. آنها موقعیت دشواری هنگام ارائه یک گزارش دارند، گزارش باید کوتاه و برای شنوندگان جذاب باشد تا شنوندگان از آنها رویگردان نباشند.کل داستان گزارشگران تلویزیونی در یک سطر عبارت است از: مرور سریع اتفاقات برای یک شنونده کم‌حوصله یا بی‌حوصله به‌صورت جذاب. آیا این ماجرا آشنا به نظر نمی‌آید؟ بله درست است، این مشابه آن چیزی است که بازاریابان B2B ‌انجام می‌دهند.
آن چیزی که باید در اینجا مورد توجه هر دو گروه قرار گیرد موضوع ایجاد جذابیت در کوتاه‌ترین زمان است.

مناسبات تجاری بین شرکتی معمولا با تماس‌های اولیه

  • موافق
  • مخالف

شاید تمام ما بارها و بارها از واژه برند استفاده کرده باشیم و یا در جاهای مختلف کلمه (برند) را شنیده باشیم و شاید هم این واژه را به صورت نابجا و اشتباه مورد استفاده قرار داده و یا برای ما در جای نادرست و به غلط بکار برده باشند.
یک برند همانطور که مشخص است فقط یک نام نیست، بلکه یک نشانه، نماد و یک الگوی گرافیکی است که نشانگر اهداف، برنامه‌ها و خط مشی‌های سازمان‌هاست.

برندها نام یا نمادهایی هستند که با هدف فروش و معرفی کالاها و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند و شکل‌دهنده ارتباطات و تعاملات بنگاه‌های اقتصادی و مصرف‌کنندگان و جامعه مصرفی می‌باشند.
یک برند تجاری در هنگام تولد و شکل گرفتن می‌تواند باعث موفقیت و یا عدم موفقیت یک کالا یا سازمان و بنگاه اقتصادی گردد، برند قدرتمند و موفق باعث مطرح شدن و توسعه سازمانی می‌گردد و همچنین نمایانگر راه و روش و نوع فعالیت‌های کلان سازمان است.
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
برندهای برتر می‌توانند احساسات، هیجانات و روح مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار دهند و باعث فروش و موفقیت یک کالا شوند که البته حالت برعکس این موضوع نیز صادق است، مصرف‌کنندگان در طول زمان به برندها اعتماد می‌کنند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌دهند.
هدف از ایجاد یک برند حتی شاید چیزی فراتر از فروش کالا و عرضه خدمات

  • برندسازی و ساخت برند

برندسازی

برندسازی و ساخت برند |
  • برندسازی و ساخت برند

چرا باید برندسازی کنیم؟

برندسازی و ساخت برند |
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

brand marketing

چرا باید برندسازی کنیم؟

اسکات گودسان بنیان‌گذار شرکت strawberryfrog» و نویسنده کتاب Uprising»، در باره برندسازی در مراحل رشد کسب‌و‌کار راهکارهایی را برای شما بیان می‌کند:
اگر نگاهی گذرا به دنیای امروز بیندازیم به آسانی متوجه دلایل اهمیت امروزه برند‌ها نسبت به صد سال اخیر می‌شویم،برند‌هایی که روانشناسانه و علمی در کنار هم همانند یک علامت تجاری مخالف حضور دارند، محصولاتی که منحنی عمر دارند، برندهایی که عمرشان از محصولاتشان بالاتر است، برندهایی که یک کیفیت یکنواخت، اعتبار و تجربه را می‌رسانند، برندهایی که دارای ارزش هستند، اما چرا؟ لازم نیست راه دوری برویم زمانی که شرکت تاتا موتور هند، شرکت جگوار و رنج روور را از فورد خرید، دقیقا چه چیز را خرید؟؟ کارخانه‌ها را؟ مواد خام را؟ کارگران را؟ نه، بانک و موسسه بیمه «مورگان استنلی» به فورد کمک کردند تا برندهایش را به ارزش ۵۶/ ۲ میلیارد دلار بفروشد، زیرا این برندها بودند که از همه اجزای دیگر ارزش بیشتری داشتند.
علی خویه
مثال‌های متعددی وجود دارند از جمله شرکت «جیلی موتورز» چین که قسمتی از برند خودروساز سوئدی «ولوو» را خرید یا شرکت «ماهیندرا» هند که قسمتی از شرکت «سیانگ یانگ»، که سومین تولیدکننده خودرو در کره است را خرید و آنبرند‌ها را از آن خود کردند.
برندینگ یک امر اساسی، پایه‌ای و ضروری است. این برندسازی است که ارزش باور نکردنی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌آفریند. اگر تا کنون نسبت به اهمیت برندینگ متقاعد نشده‌اید اجازه بدهید چند مثال دیگر برای شما بزنم:
دلار یک برند جهانی است، در واقع دلار فقط یک تکه کاغذ است که برند آن به آن ارزش بخشیده است. در واقع تمام ابزارهای بازاریابی و برندینگ هستند که دست به دست هم می‌دهند تا به دلار ارزش ببخشند.برند‌ها امروزه ارزش بیشتری نسبت به گذشته دارند، برای این ادعا می‌توان دلایل مختلفی برشمرد:
اولا: امروزه دنیا به صورت آنلاین در آمده و بازارهای جدید و رو به رشد زیادی در مناطقی مثل چین، هند، برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی، نیجریه، اندونزی و خیلی از مناطق دیگر به وجود آمده است، این مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا فقطبرند‌های برتر را می‌خرند. امروزه برندسازی بر پایه بهترین ایده‌ها قرار دارد و از خلاقیت قابل‌توجهی در تبلیغات برای شکسستن دیوار بی‌علاقگی افراد نسبت به برندشان استفاده می‌کنند تا برندشان را محبوب‌تر و طرفداران دوآتیشه محصولات خود را بیشتر کنند. برای نمونه می‌توان به شرکت «کرایسلر» اشاره کرد که اعتماد را در تبلیغات و بازاریابیخود رواج داده است.

دوما: وقتی که ما تصمیم به ساختن برند 

  • برندسازی و ساخت برند

حل موانع برندسازی

برندسازی و ساخت برند |
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

Branding q

حل موانع برندسازی

برند و برندسازی در دنیای کسب‏وکار مفاهیم چندان جدیدی نیستند، اما توجه شرکت‌های ایرانی به این امر نسبتا جدید است.
برخی از شرکت‌ها با مزایای ساختن برند آشنا شده‏اند، درحالی‌که برخی دیگر هنوز هم برندسازی را با طراحی نشان تجاری یا انتخاب نامی مناسب مترادف می‏دانند. شرکت‌هایی هم که به برندسازی روی آورده‏اند، با دشواری‏هایی روبه‌رو بوده‏اند و از فعالیت‏های انجام شده رضایت چندانی ندارند.
سه راه وجود دارد که یک شرکت یا برند آن می‏توانند بروند: بالا-رشد؛ پایین- افول؛ نه این نه آن-رکود. و تنها یک راه همه افراد درگیر را راضی می‏کند، به‏ویژه مالکان و سهامداران را: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد- همواره می‏توانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دوره‏های سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید زیرا، دیر یا زود، از همه هزینه‏هایی که می‏توانستید کاسته‏اید. تنها اهرم دیگر که می‏توان با آن به سود افزود رشد است. پس مهم‏ترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است- به‏ویژه با کمک برندتان. حتی در یک دوره بحرانی هنگامی‌که بسیاری از مشتریان احتمالی بر قیمت تمرکز می‏کنند، یک برند قوی می‏تواند بر این مانع غلبه کند و فروش، بازده، و سود را احیا کند.

اما چگونه شرکت‌ها و برندهای آنها می‏توانند بارها و بارها رشد ایجاد کنند ؟ نظریه مربوطه ساده است: با فروش هر چه بیشتر محصولات یا خدمات در بالاترین قیمت ممکن- و با به حداقل رساندن هزینه‏ها. این نظریه را چگونه عملی می‏کنید؟ یکی از راه‏هایی که شرکت‌های موفق این کار را انجام می‏دهند از طریق سرمایه‏گذاری در مدیریت برند قوی است.
مدیریت قوی برند به‏عنوان تقویت‏کننده رشد عمل می‏کند و بخش‏های مختلف شرکت را به پیش می‏راند:

  • برندسازی و ساخت برند

مدیریت، بازاریابی، فروش، مذاکره

برندسازی و ساخت برند |
تبلیغات شما
sm khooyeh

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

 

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه

۱۸سال تجربه ی اجرایی

مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه

 

علی خویه

علی خویه

 

مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات )

مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal

مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن

مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب

مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات

مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide

مشاوره برندینگ – مشاوره برندسازی ا نتخاب نام برند، طراحی لوگو/علامت تجاری

مشاوره برندینگ فردی Personal Brandingمشاوره پرسنال برندینگ پزشکان، هنرمندان، وکلا

مشاوره تعیین ارزش برند، آموزش ارزش گذاری برنداندازه ‌گیری ارزش نام برند شرکتی و نام وب سایت

مشاوره فروش – آموزش تکنیک‌های فروش حرفه‌ای مشاوره مدیریت فروش، آموزش فروشندگی حرفه‌ای

مشاوره مهندسی فروش طراحی فرایند فروش محصولات و خدمات

مشاوره و آموزش خدمت به مشتری Customer Serviceآموزش بهترین شیوه ارائه خدمات به مشتری – طراحی خدمات جدید

مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری – آموزش تکنیک‌های خلاقیت تجاری سازی خلاقیت و نوآوری – آموزش روش ابداع اختراع

مشاوره منابع انسانی – آموزش HRM استخدام، ارزیابی عملکرد کارکنان، تست شخصیت

مشاوره و آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM مشاوره تهیه نرم‌افزار و پیاده سازی CRM در فروش

مشاوره مدیریت ریسک و اداره عدم قطعیت مشاوره ریسک تجاری سرمایه‌گذاری مالی اعتباری

آموزش اصول و فنون و تکنیک های مذاکره آموزش مذاکره قرارداد بین المللی، آموزش مذاکره فروش

مشاوره مالی و بودجه بندی تهیه سند بودجه، جریان مالی، مدیریت اسناد و مدارک مالی

مشاوره مدیریت استراتژیک – مشاوره BSCتهیه شاخصهای عملکردی و کارت امتیازی متوازن

مشاوره سرمایه‌گذاری – اخذ نمایندگی انحصاری دریافت نمایندگی انحصاری برندهای معتبر اروپا و آمریکا

سوابق و رزومه علی خویه

سوابق و رزومه علی خویه

 

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

  • برندسازی و ساخت برند
تبلیغات شما
مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک
مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند

 

مدیریت استراتژیک برند

ساخت و حفظ  ارزش برند
در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید.  این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان،  دانشجویان و… توصیه می شود

علی خویه

علی خویه

 
 

محتوای دوره شامل

۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند

برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم

چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities

مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept

شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به برند

ضوابط و اصول برندسازی بر اساس ارزش ویژه برند و موقعیت تجاری

 
 
۲٫ چگونگی مدیریت اثربخش برند

 

تدوین برنامه بازاریابی ، برنامه ریزی و اجرای برنامه ی برند
انتخاب عناصر برند برای ساخت ارزش ویژه برند-Brand Equity concept
طراحی برنامه های بازاریابی برای ساخت ارزش ویژه برند – Designing Marketing programmes to build brand equity
یکپارچه سازی برنامه های بازاریابی به ایجاد ارزش برند
برند ثانویه و ساخت ارزش ویژه برند برای برند ثانویه

 
 
۳٫ اقدامات و عملکرد برند

 

اندازه گیری عملکرد برند – Measuring and Interpreting Brand Performance
ایجاد سیستم های مدیریتی برای برندهای در حال توسعه
جهت دهی به ذهن و فکر مشتریان

شناسایی و مدیریت منابع برند

نتایج اندازه گیری ارزش ویژه برند

ارائه ی گزارشی عملکرد بازار – capturing market performance

 
 

۴٫ ارزش دهی و توسعه ی برند

طراحی و پیاده سازی استراتژی های تجاری – Designing and Implementing Branding Strategies
معرفی و نامگذاری محصولات جدید و برند
مدیریت برند در طول زمان برندسازی و رشد برند
مدیریت برند بیش از مرزهای جغرافیایی و بخش بندی های بازار

 
 
شرکت کنندگان در این دوره موفق قادر خواهند بود به :

 

۱٫ درک مفاهیم کاربردی ساخت یک برند و چگونگی به کار گیری روش های برندسازی در عمل – Understand the concepts of brand building

۲٫  برنامه ریزی برای توسعه ی برند، مدیریت یکپارچه برند ، اجرای طرح های برندسازی مطابق دستورالعمل های برندسازی مطرح اروپا و آمریکا – پشتیبانی و حمایت برند

۳٫ آنالیز، اندازه گیری و گزارش اثربخشی برند سازی. تشخصی نقاط ضعف و قوت برند– Analyse, measure and report on brand effectiveness

۴٫ مدیریت و تراز همه عناصر استراتژی برند با اهداف بازاریابی است.

۵٫ تجزیه و تحلیل عملکرد برند و اطلاع از فعالیت های تجاری آینده

 

f1s

 

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع
  • برندسازی و ساخت برند

مشکل برندسازی در ایران

برندسازی و ساخت برند |
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

business marketing khooyeh (39)

مشکل برندسازی در ایران



چرا کارخانه ها در ایران بالغ نمی شوند؟

 

آسیب شناسی عدم رشد نشان های تجاری در ایران

سؤال این روزهای همه فعالان اقتصادی این است: «چرا نشان‌های ایرانی می‌میرند؟» اما بهتر بود می‌پرسیدیم که چرا ما در ایران شرکت‌های ماندگار نداریم؟ یا چرا شرکت‌های ایرانی در مقیاس منطقه‌ای ( و نه بین‌المللی ) رشد نمی‌کنند؟

پارس الکتریک همزمان با سامسونگ شروع کرده و حتی در برخی مواقع از این شرکت کرهای، پیشرفته‌تر نیز بوده است. شرکت پارس الکتریک قبل از سامسونگ تلویزیون رنگی تولید می‌کرد؛ اما امروز سامسونگ، ابرقدرت الکترونیک و بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شده و نام‌هایی بزرگ مانند سونی، شارپ و توشیبا را به‌زانو درآورده است؛ اما پارس الکتریک این روزها کجاست و در چه وضعیتی است؟

چگونه هیوندای رتبه ۴ تولید خودرو را از آن خود کرده ولی ایران‌خودرو بدون تعرفه گمرکی قادر به رقابت نیست؟ شرکت‌ها توسط کارآفرینان به وجود می‌آیند و معمولاً در فاز نخست تکامل خود، حول محور بنیان‌گذاران رشد می‌کنند و به دلیل رابطه تنگاتنگ مدیریت و بازار، در مقابل شرایط بازار بسیار حساس و چابک‌اند و سریع واکنش نشان می‌دهند.

  • برندسازی و ساخت برند