برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

برندسازی در صنعت لوازم خانگی

برندسازی و ساخت برند |

ضرورت و اهمیت برندسازی در صنعت لوازم خانگی:
در کشورمان تعداد زیادی شرکت های بزرگ و کوچک در زمینه تولید لوازم خانگی فعال هستند که با وجود تلاش در جهت ارتقای کیفیت محصولاتشان، در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی اغلب با استقبال کمتری از سوی مشتریان مواجه می شوند چرا که نتوانسته اند ارتباط مناسبی با مشتریان برقرار نموده و در ذهن آنها جایگاه لازم را کسب کنند و یا به دلیل عدم اطلاع کافی از فرآیند تبلیغات و چگونگی تاثیرگذاری آن بر مشتریان و همچنین مقایسه و برآورد بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب نتیجه مورد نظر، اغلب متقبل هزینه های بالا در این خصوص شده اند. هزینه هایی که گاه به دلیل هدفمند نبودن، تاثیر لازم را به جای نگذاشته و مقصود مورد نظر را برآورده نساختهاند. با دقت در فرآیند بازاریابی و فروش شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران، به نظر می رسد که این شرکت ها اغلب در زمینه ی تبلیغات مؤثر، نیازمند بررسی ها و تحقیق های مستمر در راستای یافتن مناسب ترین و بهینه ترین روشهای موجود در این خصوص هستند.
با توجه به اینکه تحقیق های انجام شده در خصوص بررسی و اولویت بندی روشهای مختلف تبلیغات تجاری در حوزه صنعت لوازم خانگی در ایران بسیار محدود می باشد، می بایست با استفاده از مدلی مناسب به بررسی تاثیرگذاری روش های مختلف تبلیغاتی از دیدگاه مشتریان این صنعت و همچنین به اولویت بندی این روش بپردازیم .


بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریتارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

به کارگیری روشهای مناسب و مؤثر تبلیغاتی، نقش بزرگ و انکار ناپذیری را در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات ایفا می نماید و میتواند در مصرف بهینه ی بودجه ی اختصاص یافته به منظور تبلیغات، بسیار مؤثر واقع گردد. بنابراین ما نیز همواره سعی کرده ایم  اثربخشی روش های مختلف تبلیغات تجاری در صنعت لوازم خانگی را که یکی از صنایع فعال و پویای کشورمان است، ازدیدگاه مشتریان مورد بررسی قرار دهیم و اولویت بندی مناسبی را در این زمینه پیشنهاد دهیم.



بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

سبک تصمیم گیری مشتریان و مراحل خرید لوازم خانگی

 

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا

حساسیت نسبت به نام تجاری کالا

حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن .

لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی .

حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل .

تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی .

سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان .

عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی