برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی
مدرسه برند ایران برگزار می نماید مدرسه برند ایران برگزار می نماید معاینه فنی برند و هویت برند مدرس مهندس علی خویه  ادامه مطلب مدرس علی خویه   09122991608شماره تماس با خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com www.advertisingschool.blogfa.com www.marketingrefrence.blogfa.com www.guerrillamarketing.blogfa.com             When I originally wrote about the Marketing Spiral, I said this: "Often times our first interaction with a brand is through a digital touch point like a site.  Maybe we heard about it from a friend or somewhere else.  We interact with it—we give it a try.  If we like it—that leads to deeper levels of engagement.  Maybe this repeats itself adding more "cycles" to the spiral.  We continue to engage. Some of us even begin to participate.  We transition from downloading to uploading our media.  We talk about how great the experience is.  To our peers, to each other.  We become evangelists—the spiral actually expands as we engage with multiple touchpoints—not only the digital ones." And now I'm wondering if the disappearance in of the funnel in traditional marketing will lead to the emergence of another kind of funnel—"fuzzy funnels" that blur together vastly difference disciplines, backgrounds and services that come together to result in how we think and feel about brands, products and services. It hit me at MIX 08.  Like a brick actually.  Sure there were different tracks.  A "UX" track, a "Business" track and everything else seemed like it was for developers, both software and Web.  But aside from the tracks—it was clear that MIX was primarily about technology.  That was the gig.  Now some gatherings may be focused on marketing.  Others on the intersection of technology and marketing and yet others on design, or business or both. But the reality is that we're still taking different languages.  At MIX 08 the vernacular was about "platforms", code and the latest break through in technology .  When the word "brand" was mentioned, it seemed almost unnaturally out of place.  On Madison Ave. it's the opposite—brand leads the way while technology is often an afterthought. But what the "fuzzy funnel" shows us is that we're all going to get mixed up in a blender whether we like it or not.  Because it's the convergence of all these things which lead to how we think and feel about brands, products and services that really matters.  It's why media companies want to act like technology companies and vice-versa. And that giant blender is where it's going to get really interesting.  So, will we see more people "talking in brand" at MIX 09?  Possibly.  Will we see more geeks and developers at Cannes?  That's possible too.  And when it happens—when you're at an event where you feel like your surrounded by people who look like the multiple ingredients of the fuzzy funnel and then some—then you know on to something really interesting.  We're all heading toward the same destination, even though we're speaking different languages and living in complimentary cultures
  • برندسازی و ساخت برند