۰

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   مولف و مترجم: علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com  http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/     سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41 سبک کلاسیک    ..................................................47       اصول و قواعد مکتب کلاسیک   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................49 سبک باروک    در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................54  سبک رئالیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ..................................................58 سبک ناتورالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................60 مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ناتورالیستی    ..................................................61 سبک رومانتیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   ..................................................63              مقایسه مکتب رمانتیک  و کلاسیک    ..................................................64                         اصول مکتب رمانتیسم    ..................................................65 سبک فوتوریسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................67 سبک دادییسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................72                  ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  داداییستی    .................................................74 سبک ایماژیست  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   ..................................................81  اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ..................................................82 سبک پارناسیسم    در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................83    سبک امپرسیونیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ..................................................86  سبک اکسپرسیونیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................88 سبک سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................89        فلسفه سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................91                    برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  نامریی یا زیرآستانه­ای     ................................................95 http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/            فنون سوررئالیسم   در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................96  سبک سمبولیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ..................................................101  سبک کوبیسم     در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................106 کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  جهانی  .................................................112 اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114 اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ  .................................................116 سبک اسپاسیالیسم  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................117 سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118 اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119 سبک بدویگری  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری .................................................120 سبک پاپ آرت  در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ................................................121 سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122 سبک مینی­مالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری     ...............................................123 رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری    ................................................123 برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  مفهومی   ...............................................124 سبک­های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا   .................................................125         فصل سوم  به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرن   ................................................131 برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارگرا  ................................................135 ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  ساختارشکن   ...............................................138 برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنی  ................................................141          فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری  پست­مدرنیسم   ................................................148 مزیت رقابتی برندسازی و مدیریت برند........................... تاکتیک برندسازی و مدیریت برند خوشه­ای...................... کسب مزیت رقابتی در برندسازی و مدیریت برند............. الف)کاهش هزینه­های عملیاتی برندسازی و مدیریت برند (بهره‌وری در برندسازی و مدیریت برند)...................................... ب) دستیابی به برندسازی و مدیریت برند برتر(اثربخشی در برندسازی و مدیریت برند)         مزیت رقابتی پایدار در برندسازی و مدیریت برند............. بخش دوم: فصل دوم: تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند..................... فصل سوم: .................................................................................... فصل چهارم: تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی.................................. تاکتیک یانکی در برندسازی و مدیریت برند..................... فصل پنجم: تفکر تاکتیکی و تکنیکی.................................................. فصل ششم: انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی.. هوش تاکتیکی............................................................... فصل هفتم: سیستم برندسازی و مدیریت برند و برنامه برندسازی و مدیریت برند        اصل تضاد دربرندسازی و مدیریت برند........................... فصل هشتم: اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند      بخش سوم: تاکتیک­ها و تکنیک­های اینترنتی و رایانه­ای....................... فصل نهم: مزیت های برندسازی و مدیریت برند اینترنتی.................. اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................ فصل دهم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند در ارتباط با  موتورهای جستجوگر..................................................... 1- تکنیک محتوای ارزشمند برندسازی و مدیریت برند سایت       2- جستجوی آسان‌تر در سایت.......................................    3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات............... 4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید............... تاکتیک اسپم کردن.......................................................... تکنیک صفحات درگاه.................................................... کرم های برندسازی و مدیریت برند یا  طاعون برندسازی و مدیریت برند    تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در برندسازی و مدیریت برند فصل یازدهم: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندنگ یا نام و نشان گذاری........ برندسازی و مدیریت برند از طریق بنر............................. تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند از طریق تگ........... فصل دوازدهم: http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/   3- تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فضا و قلمرو......................... آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران............. فصل سیزدهم: تکنیک آیدا در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی............. پنج تکنیک مهم در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی....... 1- تکنیک خیابان بن­بست برندسازی و مدیریت برند........ 2- تکنیک داد و ستد برندسازی و مدیریت برند............... 3- تکنیک اعتماد (برندسازی و مدیریت برند اعتمادی)..... 4- تکنیک کشش و ارسال برندسازی و مدیریت برند........ 5- تکنیک بازار خالی در برندسازی و مدیریت برند.......... هکر های اینترنتی........................................................... فصل چهاردهم: تاکتیک هوش مشارکتی در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند مشارکتی)      حباب­های برندسازی و مدیریت برند..................................... بخش چهارم: تاکتیک­های خلاقانه خلاقانه در برندسازی و مدیریت برند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده