۰

گروه مشاوره برندینگ خویه

گزارش تحلیلی برند همراه اول   تهیه کننده: تیم مشاوره برندینگ علی خویه 09122991608 ریاست انجمن برند ایران         فهرست مقدمه: بخش اول: بررسی موارد ظاهری و بصری برند همراه اول 1)ساختار سبک برند (Brand style) 2) هماهنگی لوگوتایپ و لوگو 3) یونیک و یگانگی برند  BRAND UNIQUE 4)    مشکلات در هماهنگی و تعادل برند همراه اول بخش دوم: عوامل درونی و محتوایی برند همراه اول 1)    مهندسی ارزش  برند ( brand value engineering)‏، 2)نقشه ذهنی برند ( brand mind map) BMM: 3)    بازتابش برند (brand reflex ) 5-    بصیرت برند brand intuition 6-    درک برند brand realize نتیجه گیری و سخن پایان حفظ سلامت برند brand safty برخی از منابع:       مقدمه: پیش‌زمینه مهندسی مجدد طرح مطالعاتی مدیریت در دهه نود دانشگاه انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (MIT) بوده است . مایکل همر نخستین نظریه‌پردازی است که مفهوم مهندسی مجدد را مطرح کرد ؛ او با مقاله اتوماسیون کارساز نیست ، فعالیتهای زاید را حذف کنید ، در مجله Harvard Business Review در سال 1991 ، مهندسی مجدد را به جهان دانش مدیریت معرفی کرد . سپس کتاب مهندسی مجدد ، منشور انقلاب سازمانی را با کمک جیمز چمپی در سال 1993 نوشت و مهندسی مجدد را در قالب یک تئوری تشریح کرد[1][1] . مهندسی مجدد مشهورترین و جنجال برانگیزترین نظریه مدیریتی در طول سالهای اخیر بوده است در گزارش تهیه شده ذیل، که توسط آقای علی خویه یکی از متخصصان برند شرکت برندسازی  تهیه شده است سعی می گردد دلایل مهندسی مجدد برند reengineering brand یا  rebrand    همراه اول تشریح گردد. این گزارش به چند بخش تقسیم می گردد که در هر بخش نکات مهم آن همراه با ادبیات موضوع طوری که قابل بیان و فهم کلی باشد تشریح شده است. در ضمن این گزارش با بیانی ساده و سلیس نگارش شده است تا مورد استفاده بیشتری واقع گردد.   علی خویه 09122991608 مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی ریاست انجمن مهندسی برند ایران مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 13 سال تجربه اجرایی اولین مترجم و مولف کتاب  مهندسی برند مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات در سطح کشور       [1][1] مایکل همر و جیمز چمپی - مهندسی مجدد - ترجمه ایرج پاد (1374) ناشر سازمان مدیریت صنعتی (چاپ اول).

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده