۰

لغات و اصطلاحات برندسازی

مفهوم برند

لغات و اصطلاحات برندسازی

 

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

برندسازی هم برای خودش زبانی دارد. برای دنبال کردن ابهام های آن، کافی است با موتور جست وجوگر مورد علاقه تان در اینترنت، «واژه های برندسازی» را دنبال کنید و حداقل بیش از ۱۲میلیون واژه به دست خواهید آورد! صرفاً فهرستی از واژه های ضروری را به زبان ساده در ادامه آورده ام:

– برندبرند، اساساً تعهدی است درباره اینکه، شما که هستید و چه استفاده ای به مخاطبان می رسانید که هر بار افراد با هر جنبه ای از شما یا کارتان تماس برقرار کنند، تقویت می شوند.

– هویت برند: هویت برند یا جوهره برند بیانگر مهم ترین و منحصربه فردترین خصوصیات برند است. نشانگر شیوه تفکر ماهوی یک برند است.

– هویت بصری برند: علائمی هستند که برند تان را به صورت بصری معرفی می کنند، که معمولاً به شکل یک لوگو، نماد یا سبک نگارشی منحصربه فرد دیده می شوند.

– تصویر برند: مجموعه ای از باورهاست در این باره که، برند شما چیست و به چه چیزی پایبند است که در نتیجه ارتباط با شما و نام شما، در ذهن مشتری وجود دارد.

– برندسازی: فرآیند ساختن مفاهیم مثبتی درباره اشخاص، کسب وکارها یا محصولات در ذهن مشتریان و مخاطبان است.

811-2-14b

– جایگاه سازی برند: نشان دهنده این است که چگونه برند تان نسبت به سایر برند های موجود در بازار رقابتی، متفاوت یا در ارتباط است.

– مدیریت برند: کنترل نحوه ارائه هویت و پیام برند در تمامیت سازمان و مدیریت بازارتان است و از طریق تمام رسانه ها و کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی اعمال می شود.

– ارزش ویژه برند: ارزش برند شما به عنوان یک سرمایه، بر مبنای کیفیت، اعتبار، شهرت و همچنین تعهد و تقاضایی است که تولید می کند. یک برند معتبر، در نتیجه مناسبات با مشتریان است که درآمدهای آینده را با افزایش علاقه و وفاداری نسبت به برند تضمین می کند.

وقتی مشاور شما درباره پیام برند، تعهد برند، مأموریت برند، راهبرد برند، توسعه برند، احیای برند، برندسازی مجدد و ستونی از سایر واژه های برندسازی حرف می زند، مستأصل نشوید. با درک این واژه ها، می توانید مذاکرات برندسازی را به خوبی پیش ببرید.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده