۰

تعریف برند

مقالات برند مفهوم برند نشان تجاری برند برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری ارزش برند مدیریت برند

تعریف برند

تعریف انجمن بازاریابی آمریکا برای برند چنین است  «یک نام تجاری )اصطلاح حقوقی به‌کار رفته برای یک نام، اصطلاح ، علامت ،نشان یا طرح یا ترکیبی از این‌ هاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یاخدمات رقبا به کار می‌رود» بیشتر نام‌های تجاری ضامن سطح معینی از کیفیت اند اما یک نام تجاری می‌تواند سمبل مواردپیچیده‌تری هم باشد مانند ماهیت

محصول ، شخصیت محصول ، فرهنگ استفاده ازمحصول و شخصیت استفاده کننده از محصول. برندها دارایی‌های نامشهود شرکت‌هاهستند که باعث افزوده شدن ارزش نهایی محصول نزد مشتریان می‌شوند .

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

علی خویه

مشاور برندینگ

نویسنده ی کتاب مرجع مدیریت برند

ساخت، توسعه و تقویت برند تخصص ماست...

 

ایجاد و توسعه برندهای ملی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده فراوان و ماندگاری نام محصولات در اذهان عمومی، مزایای دیگری من جمله دردست گرفتن بازارهای منطقه ای و جهانی را نیز به دنبال خواهد داشت .

در واقع برای رسیدن به یک برند ملی یکسری زیر ساخت ها و شرایط اعم از قوانین و مقررات تا مسایل فرهنگی مورد نیاز است که بایدتک تک و مرحله به مرحله بررسی و برای هر کدام ارائه راهکار شود از طرفی باید با این گونه از مسایل بصورت علمی و کارشناسانهبرخورد شود و نه فقط برای اینکه کاری انجام داده باشیم گروهی را تشکیل داده و کنفرانسی تدارک دیده شود و در نهایت یکسریپیشنهادات مهمی مطرح شده ولی در صورت

مصوب و اجرایی نشدن هیچ عایدی برای آینده صنعت نداشته باشد.

*مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک یک روش منطقی و علمی برای اتخاذ تصمیمات بزرگ سازمانی است که متضمن تجربه و قضاوت شهودی است .

برای بررسی بهتر مشکلات برند سازی در صنعت پوشاک می خواهم از تحلیل SWOT برای بررسی بهتر این موضوع استفاده کنم.تحلیل SWOT مخفف S قوت ، W ضعف ، O فرصت و T تهدید است و تکنیکی است که به شما کمک میکند تا نقاط قوت، ضعف، فرصتوتهدیدها را در خصوص هدفی مشخص تعیین کنید.

نقاط قوت و ضعف عواملی هستند که سیستم مورد بحث به صورت بالفعل و در حال حاضر با آنها دست به گریبان است اما فرصت‌ها وتهدیدها بالقوه بوده، می‌توان از آنها به عنوان پیش بینی وضعیت سیستم در آینده بر اساس شرایط موجود یاد کرد.

منبع:nassajiemrouz.com

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده