۰

نحوه ی توسعه ی برند

مقالات برند مشاوره برند بازاریابی و برند ارزیابی برند حفظ برند نشان تجاری برند ارزش برند

نحوه ی توسعه ی برند

هنر برندینگ


در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات و خدمات کامل و بدونِ عیب دسترسی ندارد و هیچ قادرِ مطلقی وجود ندارد تا کاری کند که مشتریان همانگونه‌ای فکر کنند که شما می‌خواهید. لذا با وجود تمامِ این محدودیت‌ها و حقایق، شرکت‌ها نیاز به هنری به نام برندینگ دارند تا بتوانند مشتریان را با خود همراه کنند.

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های تخصصی و جامع مدیریت استراتژیک برند
مدرس: علی خویه
ساخت،توسعه،تقویت و ارتقاء برند، تخصص ماست...

 

در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات و خدمات کامل و بدونِ عیب دسترسی ندارد و هیچ قادرِ مطلقی وجود ندارد تا کاری کند که مشتریان همانگونه‌ای فکر کنند که شما می‌خواهید.
لذا با وجود تمامِ این محدودیت‌ها و حقایق، شرکت‌ها نیاز به هنری به نام برندینگ دارند تا بتوانند مشتریان را با خود همراه کنند.
بر همین اساس و در مسیر توسعه برندینگ و بازاریابی باید هزینه کرد؛ مگر می‌شود بدون هزینه کردن، مخاطبین به برند شما توجه کرده و به هویت برند شما پی ببرند!
در زیر به نکاتی در جهت توسعه یک برند می‌پردازیم:
 
۱ – سرزمین‌های مرتفع را فتح کنید.
اگر به فکر رقابت با رقیبان هستید، سعی کنید تا یک برند با هویتی متعالی و پرنشاط خلق کنید؛ از خلق یک برند صرفاً برای مبارزه با رقیبان‌تان صرف نظر کنید و دوراندیشانه‌تر شروع به ساخت برند کنید.
 
۲ – اول یک پیغام بفرستید
اگر در فکر ساختن برند هستید، یک پیغام درست را برای ارتباط انتخاب کنید و به آن متعهد باشید. شاید در سال‌های بعد آن را عوض کردید.
 
۳ – روراست و ساده باشید
از جملات و شعارهایی استفاده کنید که هم خودتان به آن اعتقاد داشته باشید و هم درک آن برای مخاطب ساده باشد.
 
۴ – آزمون بگیرید
به صورت متعدد و متوالی وضعیت خودتان را در مقابل رقیبان مورد ارزیابی قرار دهید.
 
۵ – شعار برندتان را در سازمان جاری کنید.
شعاری ساده برای هویت برندتان انتخاب کنید تا از بالاترین سطح تا پایین‌ترین سطح سازمان قابل درک باشد و این شعار برای همیشه در بدنۀ سازمان نفوذ کند.
 
۶ – شرح برند از سوی مخاطب
از مشتریان خود بخواهید که در مورد برند شما توضیح دهند تا متوجه شوید که چه برداشتی از برند شما داشته‌اند. جالب اینکه در نهایت خواهید فهمید که با این همه تملق و زیاده‌روی در مورد برند، بازهم آنها کمتر از آن چیزی که شما گفته‎اید می‌گویند و فهمیده‌اند.
 
۷ – تاکید بر روابط عمومی بجای تبلیغات
مخاطبین در مورد شما خوب می‌گویند؛ البته اگر شما محصول خوب تولید کنید و اجازه دهید خود آنها در مورد آن صحبت کنند.
 
۸ – الویت بر انسانیت
محصولات شما باید بخشی از شخصیت شما باشد و نه قسمتی از بازار فروش.
و در آخر اینکه «برندها بر اساس آن چیزی مشتریان دربارۀ آن می‌گویند ساخته می‌شوند و بزرگ می‌شوند و نه آن چیزی که شما دربارۀ خودتان می‌گویید».

منبع : imarketor

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده