۰

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مولف و مترجم: علی خویه

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   مولف و مترجم: علی خویه فصل پانزدهم: تکنیکهای گروهی برای خلق ایده‌های خلاقانه برندسازی و مدیریت برند    1- توفان فکری............................................................. 2-تصمیم­گیری گروهی................................................... تکنیک سناریونویسی...................................................... تکنیک اس آی ال ......................................................... فصل شانزدهم: تاکتیک­ها و تکنیک­های تریز در برندسازی و مدیریت برند 4-1- اجزاء اصلی دانش تریز......................................... مراحل اجرای تکنیک تریز در برندسازی و مدیریت برند... برخی از اصول نوآوری تریز در برندسازی و مدیریت برند برخی از  دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز.......... دویل برندسازی و مدیریت برند...................................... بخش پنجم : تاکتیک­های الهام گرفته از ورزش.................................... فصل هفدهم: تاکتیک و استراتژی برندسازی و مدیریت برند جودویی..... تاکتیک­های فوتبال در برندسازی و مدیریت برند............... توجه به تاکتیک­ها و تکنیک­ها شطرنج در برندسازی و مدیریت برند         بخش ششم: تاکتیک­ها و تکنیک­های الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات         فصل هجدهم: تکنیک کلاسیک در برندسازی و مدیریت برند.................. مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند کلاسیک........... تکنیک رسانه­های همگانی............................................... فصل نوزدهم: تکنیک باروک در برندسازی و مدیریت برند..................... تکنیک­های الهام گرفته از اسطوره­ها  در برندسازی و مدیریت برند فصل بیستم: تکنیک ناتورالیسم در برندسازی و مدیریت برند................   مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند ناتورالیستی....... فصل بیست و یکم: تکنیک رمانتیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند رمانتیک          تکنیک­ها مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند رمانتیکی      فصل بیست و دوم: تکنیک فوتوریسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فوتوریسمی    فصل بیست و سوم: تکنیک داداییسم دربرندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند داداییستی         برخی از تکنیک‌های مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند داداییستی  فصل بیست و چهارم: تکنیک پارناسیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند پارناسیستی    فصل بیست و پنجم: تکنیک امپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند امپرسیونیستی         تاکتیک­ها و تکنیک­های روانشناسی در برندسازی و مدیریت برند   فصل بیست و ششم: تکنیک اکسپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند اکسپرسیونیستی http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/   فصل بیست و هفتم: تکنیک سورئالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سورئالیستی   فنون سوررئالیسم........................................................... فصل بیست و هشتم: تکنیک سمبولیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سمبولیستی     فصل بیست و نهم: تکنیک کوبیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند کوبیستی برندسازی و مدیریت برند چند بعدی............................... فصل بیست ونهم: اُپ آرت  و برندسازی و مدیریت برند اُپ....................... تکنیک اسپاسیالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فضایی       تکنیک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت برند............... تکنیک بدوگری در برندسازی و مدیریت برند، برندسازی و مدیریت برند بدوی     تکنیک پاپ آرت در برندسازی و مدیریت برند................ تکنیک چیدمان در برندسازی و مدیریت برند................... تکنیک مینی مالیسم در برندسازی و مدیریت برند ............ تکنیک اینتراکتیو.............................................................  رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت برند یا برندسازی و مدیریت برند اجرایی  برندسازی و مدیریت برند مفهومی................................... بخش هفتم: تاکتیک­ها و مدل­های مدیریتی و  بازرگانی در برندسازی و مدیریت برند    فصل سی­ام: تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند با توجه به  مراحل عمر محصول تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله ورود به بازار...... الف- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  پیشگامی.................. ب- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیروی........................ تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله رشد..................  تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند حفظ سهم بازار........... 1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  دفاع از موقعیت............ 2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تهاجمی....................... 3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تمرکز..........................

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده