۰

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند افزایش سهم بازار......... 1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  حمله مستقیم................ 2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند محاصره......................... 3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  توسعه بازار................... تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله بلوغ.................. الف- حفظ مزیت برندسازی و مدیریت برند رقابتی (برندسازی و مدیریت برند برای بقا)        1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  تمایز............................ 2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند رهبری هزینه.................. 3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  رضایت و وفاداری مشتری سابق  (روابط انسانی)................................................................... ب- افزایش حجم برندسازی و مدیریت برند با توجه به میزان فروش   3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  نفود............................. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند  رسوخ در بازارهای جهانی.. تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرحله ثبات و افول....... فصل سی و یکم: دیگر تاکتیک­های برندسازی و مدیریت برند مرتبط........... تاکتیک برندسازی و مدیریت برند بد نه بدتر.................... تاکتیک برندسازی و مدیریت برند انتقال........................... تاکتیک برندسازی و مدیریت برند گزینش انتخابی............ تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی...................... تاکتیک نفرت از مخالف................................................. کلیت­های پر زرق و برق................................................ تاکتیک ابهام گویی......................................................... تاکتیک برندسازی و مدیریت برند توجیه.......................... تاکتیک استناد به قدرت.................................................. تاکتیک انحراف توجه..................................................... فصل سی و دوم:  خطاها و دام های برندسازی و مدیریت برند.................... دامهای‌ پنهان‌ در تصمیم‌گیری برندسازی و مدیریت برند.... دام‌ برندسازی و مدیریت برند لنگرشدن‌........................... دام‌ برندسازی و مدیریت برند وضعیت‌ موجود................. دام‌ برندسازی و مدیریت برند هزینه‌های‌ غیرقابل‌ جبران‌ .... دام‌ برندسازی و مدیریت برند شواهد تأییدکننده‌................ دامهای‌ برآورد و پیش‌بینی.............................................. ‌ دام‌ اطمینان‌ بیش‌ از حد................................................... دام‌ احتیاط‌ بیش‌از حد..................................................... دام‌ واپس‌ روی.............................................................. ‌ از پیش‌ آگاه‌بودن، از پیش‌ آماده‌ بودن‌ است....................... ‌ http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/   فصل سی و چهارم: تاکتیک­های ضد خطا در برندسازی و مدیریت برند........... پوکایوکه در برندسازی و مدیریت برند............................. تکنیک­های کنترل و تولید بدون نقص در برندسازی و مدیریت برند         بخش هشتم: تاکتیک­های مدیریتی و مهندسی....................................... فصل سی و پنجم: تفکر ناب در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند ناب)  اصل اول - تعیین ارزش برندسازی و مدیریت برند........... اصل دوم - شناسایی جریان ارزش برندسازی و مدیریت برند      اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه.............................. اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................   اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................   فصل سی و ششم: تکنیک و مدل شش سیگما در برندسازی و مدیریت برند... هزینه‌های پایین برندسازی و مدیریت برند....................... ویژگی‌های شش سیگما دربرندسازی و مدیریت برند........ فصل سی و هفتم: استراتژی مهندسی مجدد در برندسازی و مدیریت برند...... تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟.......... فصل سی و هشتم: تکنیک مهندسی معکوس در برندسازی و مدیریت برند...... فصل سی و نهم: http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/   تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در برندسازی و مدیریت برند فصل چهلم: تاکتیک مهندسی ارزش در برندسازی و مدیریت برند........ فصل چهل و یکم: سیستم هوش مصنوعی در برندسازی و مدیریت برند......... سیستم‌های‌ خبره‌ برندسازی و مدیریت برند...................... ربات‌ها......................................................................... پردازش‌ زبان‌های‌ طبیعی‌ در برندسازی و مدیریت برند...... بخش نهم:   تاکتیک­های آینده پژوهی در برندسازی و مدیریت برند...... دسته­بندی روش ها و تکنیک­های آینده پژوهی................. دسته اول: پیش­بینی الگوهای نوظهور................................ دسته دوم: برون یابی...................................................... دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی برندسازی و مدیریت برند       دسته چهارم: تحلیل هدف برندسازی و مدیریت برند......... دسته پنجم: همگرایی شهودی.......................................... بخش دهم: تاکتیک­ها و تکنیک­های پست­مدرن.................................. پاره آجر برندسازی و مدیریت برند................................. ساختارشکنی و برندسازی و مدیریت برند ساختارشکن..... پست مدرنیسم و برندسازی و مدیریت برند پست مدرنی.. تکنیک‌های برندسازی و مدیریت برند پست مدرنیسم........   http://brandmagazine.mihanblog.com/ http://www.brandschool.blogfa.com/ http://www.brandmanagement.mihanblog.com/ http://www.advertisingschool.mihanblog.com/ http://www.brandmanagement.blogsky.com/   کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری   مولف و مترجم: علی خویه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برندینگ، برندسازی و ساخت و برند حرفه ای

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

مشاور و مدرس برند

بایگانی

پربحث ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده