marketingdoctor.ir مارکتینگ دکتر
برندسازی و ساخت برند |
مقدمه چگونه OKR مؤثر بنویسیم و چرا مهم است؟ هدفگذاری یکی از مهمترین بخشهای رشد و موفقیت هر سازمان یا تیم است. OKR (Objectives and Key Results)…
![](https://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/th-4.jpeg)
سوابق پژوهشی، اجرایی، مشاوره و آموزشی علی خویه
علی خویه علی خویه یکی از برجستهترین اساتید و مشاوران حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، خلاقیت، برندینگ و مذاکره در ایران است. او با بیش از ۱۸ سال تجربه در…
چرا آموزش و مشاوره بازاریابی در محل کار شما؟
1. مقدمه در دنیای پرشتابامروز، جایی که رقابت در بازار به اوج خود رسیده است موفقیت کسبوکارها بیش از هر زمان دیگری به دانش استراتژی و عملکرد حرفهای در…
![دیجیتال مارکتینگ](https://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/DALL%C2%B7E-2024-12-30-04.59.22-A-visually-engaging-illustration-showcasing-the-concept-of-digital-marketing.-The-image-features-a-laptop-surrounded-by-floating-icons-representing-di-1-600x350.webp)
دیجیتال مارکتینگ
مقدمه در دنیای امروز که اینترنت به بخش جداییناپذیر زندگی انسانها تبدیل شده است، روشهای سنتی بازاریابی دیگر نمیتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریان و بازار باشند. تکنولوژی، سرعت و دسترسی را…