بازاریابی، فروش و برندسازی در صنعت پوشاک و لباس
بازاریابی، فروش، برندسازی در صنعت نساجی و پوشاک
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک
بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
صنعت نساجی و پوشاک
مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
بازاریابی، فروش و برندسازی مانتو،لباس زنانه، لباس کودکان و بزرگسالان
مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک
فروش و بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت نساجی و پوشاک
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
علی خـویه
مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک
استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
برخی از سرفصل ها
روز | برخی از سرفصل ها | |
اول | مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت نساجی و پوشاک | |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری
brand analyze |
||
دوم | اصول مهندسی برند و معماری برند در صنعت نساجی و پوشاک
brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy |
|
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری
تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) Brand research عناصر تکنیکی برند( TAB) |
||
سوم | اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک | |
هویت و شخصیت برند
بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند عناصر تاکتیکی برند |
||
چهارم | ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند | |
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک
برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan) همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
||
پنجم | پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند | |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند | ||
ششم | مهندسی ارزش برند، مهندسی معکوس برند، کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعیبرند | |
برندسازی خلاق، خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری | ||
هفتم | کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری | |
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت نساجی و پوشاک
style of branding |
||
هشتم | ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند | |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCS
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت محصولات نساجی و پوشاک
برندسازی کاربردی در صنعت نساجی و پوشاک
مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری
– اصول برند سازی حرفه ای در صنعت نساجی و پوشاک – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنعت نساجی و پوشاک
– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت نساجی و پوشاک – تفکر خلاق در برند سازی نساجی و پوشاک |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنعت نساجی و پوشاک
– مهارت برند داری – مهارت برند شناسی در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت هویت سازی برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت نساجی و پوشاک – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبک های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی و کاربردی
مدرس: علی خویه
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط بامشتری (crm – ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – فروش خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
دوره های آموزشی ویژه صنایع محصولات نساجی و پوشاک
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
فروش و بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک
– بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار صنایع نساجی و پوشاک – اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی – اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای
– مهارتهای سرپرستی کارکنان – مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازارگرمی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازارسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازار سنجی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا صنایع محصولات نساجی و پوشاک تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط بامشتری (crm – ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – فروش خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: علی خویه
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– اصول برند سازی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– مهارت برند داری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت برند شناسی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تحقیقات برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت حفظ برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت کنترل برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت هویت سازی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – معاینه فنی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – سبک های برندسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
.
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنایع محصولات نساجی و پوشاک بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنایع محصولات نساجی و پوشاک رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های crm استفاده کرد؟
۳/ صنایع محصولات نساجی و پوشاک چه نیازی به مدیریت crm دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک صنایع محصولات نساجی و پوشاک چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده صنایع محصولات نساجی و پوشاک صنایع محصولات نساجی و پوشاک خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان صنایع محصولات نساجی و پوشاک بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
در موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتریسازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- … در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی
- روابط عمومی خلاق و موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- ۱۰ تکنیک ارتباط خلاق در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- فرایند مدلسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات و خدمات پس از فروش در صنایع محصولات نساجی و پوشاک خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات و خدمات پس از فروش
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعته یا ۲۴ ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار ۱۶ ساعته
روز اول | روز دوم | |
۹-۱۱ | مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
اشتباه ها و خطاهای کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک |
۱۱-۱۳ | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های مدیریت و ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، و
تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش |
۱۴-۱۶ | تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش |
۱۶-۱۸ | کارگاه کارگروهی | انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان |
برنامه زمانبندی سمینار ۲۴ ساعته
روز اول | روز دوم | روز سوم | |
۹-۱۱ | مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروشصنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف و صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
۱۱-۱۳ | انواع صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، رفتارمشتریان | تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس ازفروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیران نگهداری آموزش |
۱۴-۱۶ | تکنیک های جذب مشتری و ارتقافروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش، و مدیریت | اشتباه های و خطاهای کارکنانبازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس ازفروش
دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک کنترل هزینه های صنایع نساجی و پوشاک |
۱۶-۱۸ | کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
مدیریت کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش ، سیستم های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت | کارگاه کارگروهی
صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- چک لیست بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک و صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش، رفتار مشتریان
- روانشناسی رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس ازفروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت ، بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- سیستم های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- نرم افزارهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی صنایع محصولات نساجی و پوشاک براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- بازاریابی و فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- نگهداری صورتجلسهی بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- کنترل هزینه های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- مدیریت کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، سیستم های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروشو کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت
– مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – تفکر خلاق و سیستمی در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنایع محصولات نساجی و پوشاک |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنایع محصولات نساجی و پوشاک – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
پیشگفتار مولف
مقدمه
فصل اول
بازاریابی چیست
هدف از بازاریابی
برخی از تعاریف و مفاهیم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات نساجی و پوشاک و
انتظار از بازاریابی محصولات لوازم
نکته مهم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی نساجی و پوشاک
مدیریت تقاضا در بازاریابی نساجی و پوشاک
بازار بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
روشهای فروش خدمات و محصولات بازاریابی نساجی و پوشاک در ایران
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی نساجی و پوشاک
ابعاد گوناگون بازاریابی نساجی و پوشاک
۵۰ نکته مهم بازاریابی نساجی و پوشاک
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
فصل دوم
فرآیند مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک
جستجو و انتخاب بازارهای هدف
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا
تقسیمبندی بازار در بازاریابی نساجی و پوشاک
هدف گیری در بازار نساجی و پوشاک
جایگاه یابی در بازار نساجی و پوشاک
فصل سوم
تعیین استراتژیهای بازاریابی
تحقیقات و بازاریابی نساجی و پوشاک
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار بازاریابی نساجی و پوشاک
فرایند ۶ مرحله ای بازاریابی نساجی و پوشاک
رفتار خریداران و مصرف کنندگان بازاریابی نساجی و پوشاک
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و بازاریابی نساجی و پوشاک
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران بازاریابی نساجی و پوشاک
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و بازاریابی نساجی و پوشاک
۱۰ نکته مهم در بازاریابی نساجی و پوشاک برای مدیران شرکت ها
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی نساجی و پوشاک
فرایند تصمیم گیری خرید بازاریابی نساجی و پوشاک
۵۳ نکته مهم در بازاریابی نساجی و پوشاک
قیمت و قیمت گذاری بازاریابی نساجی و پوشاک
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در بازاریابی نساجی و پوشاک
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری بازاریابی نساجی و پوشاک
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و بازاریابی نساجی و پوشاک
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)
تکنیک آیدا در بازاریابی، بازاریابی نساجی و پوشاک
پنج تکنیک مهم در بازاریابی نساجی و پوشاک
تاکتیک و استراتژی جودویی در بازاریابی نساجی و پوشاک
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت بازاریابی نساجی و پوشاک
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
فصل چهارم:
تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی
تاکتیک یانکی در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل پنجم:
تفکر تاکتیکی و تکنیکی
فصل ششم:
انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی
هوش تاکتیکی
فصل هفتم:
سیستم بازاریابی نساجی و پوشاک و برنامه بازاریابی نساجی و پوشاک
اصل تضاد در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل هشتم:
اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک بازاریابی نساجی و پوشاک
بخش سوم:
تاکتیکها و تکنیکهای اینترنتی و رایانهای
فصل نهم:
مزیت های بازاریابی اینترنتی در محصولات نساجی و پوشاک
اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر
فصل دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای بازاریابی نساجی و پوشاک در ارتباط با موتورهای جستجوگر
۱- تکنیک محتوای ارزشمند سایت
۲- جستجوی آسانتر در سایت
۳- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات
۴- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید
تاکتیک اسپم کردن
تکنیک صفحات درگاه
کرم های بازاریابی نساجی و پوشاک یا طاعون بازاریابی نساجی و پوشاک ………………
تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل یازدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای برندینگ یا نام و نشان گذاری
بازاریابی نساجی و پوشاک از طریق بنر
تکنیکهای بازاریابی نساجی و پوشاک از طریق تگ
فصل دوازدهم:
۳- تاکتیکها و تکنیکهای فضا و قلمرو
آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران
فصل سیزدهم:
تکنیک آیدا در بازاریابی اینترنتی
پنج تکنیک مهم در بازاریابی اینترنتی نساجی و پوشاک
۱- تکنیک خیابان بنبست بازاریابی نساجی و پوشاک
۲- تکنیک داد و ستد بازاریابی نساجی و پوشاک
۳- تکنیک اعتماد ( بازاریابی اعتمادی نساجی و پوشاک )
۴- تکنیک کشش و ارسال بازاریابی نساجی و پوشاک
۵- تکنیک بازار خالی در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل چهاردهم:
تاکتیک هوش مشارکتی در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک ( بازاریابی مشارکتی نساجی و پوشاک )
حبابهای بازاریابی نساجی و پوشاک
بخش چهارم:
تاکتیکهای خلاقانه خلاقانه در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل پانزدهم:
تکنیکهای گروهی برای خلق ایدههای خلاقانه بازاریابی نساجی و پوشاک
۱- توفان فکری
۲-تصمیمگیری گروهی
تکنیک سناریونویسی
تکنیک اس آی ال
فصل شانزدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای تریز در بازاریابی نساجی و پوشاک
۴-۱- اجزاء اصلی دانش تریز
مراحل اجرای تکنیک تریز در بازاریابی نساجی و پوشاک
برخی از اصول نوآوری تریز در بازاریابی نساجی و پوشاک
برخی از دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز
دویل بازاریابی نساجی و پوشاک
بخش پنجم :
تاکتیکهای الهام گرفته از ورزش
فصل هفدهم:
تاکتیک و استراتژی بازاریابی جودویی محصولات نساجی و پوشاک
تاکتیکهای فوتبال در بازاریابی نساجی و پوشاک
توجه به تاکتیکها و تکنیکها شطرنج در بازاریابی نساجی و پوشاک
بخش ششم:
تاکتیکها و تکنیکهای الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
فصل هجدهم:
تکنیک کلاسیک در بازاریابی نساجی و پوشاک
مشخصات آثار بازاریابی کلاسیک نساجی و پوشاک
تکنیک رسانههای همگانی
فصل نوزدهم:
تکنیک باروک در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکهای الهام گرفته از اسطورهها در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل بیستم:
تکنیک ناتورالیسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
مشخصات آثار بازاریابی ناتورالیستی محصولات نساجی و پوشاک
فصل بیست و یکم:
تکنیک رمانتیسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکها مورد استفاده در بازاریابی رمانتیکی محصولات نساجی و پوشاک
فصل بیست و دوم:
تکنیک فوتوریسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل بیست و سوم:
تکنیک داداییسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک داداییستی…………………………………………………………………………………………………………………………..
برخی از تکنیکهای مورد استفاده در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک داداییستی
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
فصل بیست و چهارم:
تکنیک پارناسیسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک پارناسیستی…………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل بیست و پنجم:
تکنیک امپرسیونیسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک امپرسیونیستی…………………………………………………………………………………………………………………………..
تاکتیکها و تکنیکهای روانشناسی در بازاریابی نساجی و پوشاک ……………………
فصل بیست و ششم:
تکنیک اکسپرسیونیسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک اکسپرسیونیستی…………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل بیست و هفتم:
تکنیک سورئالیسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک سورئالیستی…………………………………………………………………………………………………………………………..
فنون سوررئالیسم
فصل بیست و هشتم:
تکنیک سمبولیسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل بیست و نهم:
تکنیک کوبیسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک چند بعدی
فصل بیست ونهم:
اُپ آرت و بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک اسپاسیالیسم در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک فضایی…………………………………………………………………………………………………………………………..
تکنیک المنتاریسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک بدوگری در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک پاپ آرت در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک چیدمان در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک مینی مالیسم در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیک اینتراکتیو
رخداد یا اجرا در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک یا بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک اجرایی
بازاریابی مفهومی محصولات نساجی و پوشاک
بخش هفتم:
تاکتیکها و مدلهای مدیریتی و بازرگانی در بازاریابی نساجی و پوشاک …………..
فصل سیام:
تاکتیکهای با توجه به مراحل عمر محصول
تاکتیکهای مرحله ورود به بازار
الف- تاکتیک پیشگامی
ب- تاکتیک پیروی
تاکتیکهای مرحله رشد
تاکتیکهای حفظ سهم بازار
- تاکتیک دفاع از موقعیت
- تاکتیک تهاجمی
- تاکتیک تمرکز
تاکتیکهای افزایش سهم بازار
- تاکتیک حمله مستقیم
- تاکتیک محاصره
- تاکتیک توسعه بازار
تاکتیکهای مرحله بلوغ
الف- حفظ مزیت رقابتی ( بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک برای بقا)
- تاکتیک تمایز
- تاکتیک رهبری هزینه
- تاکتیک رضایت و وفاداری مشتری سابق
(روابط انسانی)
ب- افزایش حجم بازاریابی نساجی و پوشاک با توجه به میزان فروش
- تاکتیک نفود
تاکتیک رسوخ در بازارهای جهانی
تاکتیکهای مرحله ثبات و افول
فصل سی و یکم:
دیگر تاکتیکهای مرتبط
تاکتیک بد نه بدتر
تاکتیک انتقال
تاکتیک گزینش انتخابی
تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی
تاکتیک نفرت از مخالف
کلیتهای پر زرق و برق
تاکتیک ابهام گویی
تاکتیک توجیه
تاکتیک استناد به قدرت
تاکتیک انحراف توجه
فصل سی و دوم:
خطاها و دام های بازاریابی نساجی و پوشاک
دامهای پنهان در تصمیمگیری بازاریابی نساجی و پوشاک
دام لنگرشدن
دام وضعیت موجود
دام هزینههای غیرقابل جبران
دام شواهد تأییدکننده
دامهای برآورد و پیشبینی
دام اطمینان بیش از حد
دام احتیاط بیشاز حد
دام واپس روی
از پیش آگاهبودن، از پیش آماده بودن است
فصل سی و چهارم:
تاکتیکهای ضد خطا در بازاریابی نساجی و پوشاک
پوکایوکه در بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکهای کنترل و تولید بدون نقص در بازاریابی نساجی و پوشاک
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
بخش هشتم:
تاکتیکهای مدیریتی و مهندسی
فصل سی و پنجم:
تفکر ناب در بازاریابی نساجی و پوشاک ( بازاریابی ناب نساجی و پوشاک )……………
اصل اول – تعیین ارزش بازاریابی نساجی و پوشاک
اصل دوم – شناسایی جریان ارزش بازاریابی نساجی و پوشاک
اصل سوم – ایجاد حرکت بدون وقفه
اصل چهارم – ایجاد سیستم کششی
اصل پنجم – تعقیب کمال
فصل سی و ششم:
تکنیک و مدل شش سیگما در بازاریابی نساجی و پوشاک
هزینههای پایین بازاریابی نساجی و پوشاک
ویژگیهای شش سیگما در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل سی و هفتم:
استراتژی مهندسی مجدد در بازاریابی نساجی و پوشاک
تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟
فصل سی و هشتم:
تکنیک مهندسی معکوس در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل سی و نهم:
تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل چهلم:
تاکتیک مهندسی ارزش در بازاریابی نساجی و پوشاک
فصل چهل و یکم:
سیستم هوش مصنوعی در بازاریابی نساجی و پوشاک
سیستمهای خبره
رباتها
پردازش زبانهای طبیعی در بازاریابی نساجی و پوشاک
بخش نهم:
تاکتیکهای آینده پژوهی در بازاریابی نساجی و پوشاک
دستهبندی روش ها و تکنیکهای آینده پژوهی
دسته اول: پیشبینی الگوهای نوظهور
دسته دوم: برون یابی
دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی بازاریابی نساجی و پوشاک ……
دسته چهارم: تحلیل هدف بازاریابی نساجی و پوشاک
دسته پنجم: همگرایی شهودی
بخش دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای پستمدرن
پاره آجر بازاریابی نساجی و پوشاک
ساختارشکنی و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک ساختارشکن
تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
اصول و تکنیک های نوین بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک بازاریابی و تجارت
تکنیک های بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و تجارت در دوران بحران
مهندس بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک و مهندسی بازار
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
تکنیک های ضد خطا در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
۱۰ نقطه کور بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
۱۰ اشتباه بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک در دوران بحران
مهندسی بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک در چند بازار جهانی
۱۰ تکنیک مهندسی بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
رفتار خریداران در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
رفتار بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
تکنیک های نوین ارتباطی در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک مدرن
۱۰ تکنیک بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
۱۰ تاکتیک بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
۱۰ استراتژی بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری
۱۰ تکنیک قیمت گذاری
۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در دوران بحران
دام ها و کابوس های بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک ندگان
۱۰ تکنیک تبلیغات د ردوران بحران
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com
فنون خلاقانه بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
- a. بازاریابی تغییر در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- b. بازاریابی ویروسی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- c. بازاریابی شبکه ای در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- d. چند سطحی
- b. بازاریابی سازه ای در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- c. بازاریابی دگرگونی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- d. بازاریابی و بازاریابی ارتباطی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- e. بازاریابی و بازاریابی جانشینی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- g. بازاریابی ترکیبی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- j. بازاریابی تراوشی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- k. بازاریابی جذبی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- l. بازاریابی نفوذی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
- m. بازاریابی و بازاریابی چند بعدی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
سبک های بازاریابی نساجی و پوشاک در فروش محصولات نساجی و پوشاک
بازارسازی
بازارگرمی
رفتار شناسی مشتریان
تکنیک های رفتار شناسی در فروش محصولات نساجی و پوشاک
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک روانشناسانه
روانسازی بازاریابی نساجی و پوشاک با تکنیک های روانشناسی
۱۰ اصل جذب مشتریان بیشتر
۱۰ اصل آسان بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
تکنیک های مشتری شناسی
روانشناسی بازاریابی نساجی و پوشاک
رفتار شناسی مشتریان
پست مدرنیسم و بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک پست مدرنی
تکنیکهای بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک پست مدرنیسم
ویرایش
برچسب ها( بلوز و شلواز و تاپ ) T SHIRT آستین حلقه ای آموزش استرچ اسلیپ افزایش مشتری بازاریابی باکسر بدنسازی برند برند سازی برندینگ بلند بلوز بلوزشلوارک بند جوراب پا دار پاپیون پادار پارازین پوشاک بچگانه پوشاک پسرانه پوشاک دخترانه پوشاک زنانه پوشاک مردانه پیراهن تاپ تجارت تریکو تکه دوزی تی شرت تیشرت جذب مشتری جوراب جوراب شلواری جوراب شلواری پسرانه چادر چادر رنگی چادر طرحدار چادر عربی چادر مشکی چادر ملی چادر نماز چرمی دستکش دو تکه دو ربعی دوتکه ( بلوز و شلوار ) دوربعی دوره های آموزشی دوره های آموزشی فروش دوره های بازاریابی دوسیلندر رایانهای رکابی روبنده زیگزاک ژاکت ژیله ژاکت ساخت برند ساده ساق ساق شلواری ست سخنران بازاریابی سخنران فروش سفید ممتاز سه تکه سه تکه ( بلوز و شلوار و سوئی شرت ) سه دگمه سه ربعی سهربعی سوتین سوزن خالی سویت شرت شلوار شلوار راحتی شلوارک شورت شیشه علی خویه فانتزی فروش فری سایز فریسایز کامپیوتری کبریتی کراوات کلاه شنا لباس خواب لباس زیر مانتو ماهوتی مایو مایویی متفرقه مدیریت مدیریت ارتباط با مشتری CRM مشاور فروش مشاور مدیریت مشتری معمولی مقنعه مقنعه چانه دار ملانژ ممتاز مهندسی برند مهندسی فروش موتوری نخی نیم آستین واتر ورزشی یقه دار یقه فروت یقه گرد یقه هفت یک تکه