برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

برندسازی در صنعت لوازم خانگی

برندسازی و ساخت برند |

ضرورت و اهمیت برندسازی در صنعت لوازم خانگی:
در کشورمان تعداد زیادی شرکت های بزرگ و کوچک در زمینه تولید لوازم خانگی فعال هستند که با وجود تلاش در جهت ارتقای کیفیت محصولاتشان، در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی اغلب با استقبال کمتری از سوی مشتریان مواجه می شوند چرا که نتوانسته اند ارتباط مناسبی با مشتریان برقرار نموده و در ذهن آنها جایگاه لازم را کسب کنند و یا به دلیل عدم اطلاع کافی از فرآیند تبلیغات و چگونگی تاثیرگذاری آن بر مشتریان و همچنین مقایسه و برآورد بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب نتیجه مورد نظر، اغلب متقبل هزینه های بالا در این خصوص شده اند. هزینه هایی که گاه به دلیل هدفمند نبودن، تاثیر لازم را به جای نگذاشته و مقصود مورد نظر را برآورده نساختهاند. با دقت در فرآیند بازاریابی و فروش شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران، به نظر می رسد که این شرکت ها اغلب در زمینه ی تبلیغات مؤثر، نیازمند بررسی ها و تحقیق های مستمر در راستای یافتن مناسب ترین و بهینه ترین روشهای موجود در این خصوص هستند.
با توجه به اینکه تحقیق های انجام شده در خصوص بررسی و اولویت بندی روشهای مختلف تبلیغات تجاری در حوزه صنعت لوازم خانگی در ایران بسیار محدود می باشد، می بایست با استفاده از مدلی مناسب به بررسی تاثیرگذاری روش های مختلف تبلیغاتی از دیدگاه مشتریان این صنعت و همچنین به اولویت بندی این روش بپردازیم .


بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریتارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

به کارگیری روشهای مناسب و مؤثر تبلیغاتی، نقش بزرگ و انکار ناپذیری را در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات ایفا می نماید و میتواند در مصرف بهینه ی بودجه ی اختصاص یافته به منظور تبلیغات، بسیار مؤثر واقع گردد. بنابراین ما نیز همواره سعی کرده ایم  اثربخشی روش های مختلف تبلیغات تجاری در صنعت لوازم خانگی را که یکی از صنایع فعال و پویای کشورمان است، ازدیدگاه مشتریان مورد بررسی قرار دهیم و اولویت بندی مناسبی را در این زمینه پیشنهاد دهیم.



بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

سبک تصمیم گیری مشتریان و مراحل خرید لوازم خانگی

 

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا

حساسیت نسبت به نام تجاری کالا

حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن .

لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی .

حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل .

تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی .

سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان .

عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری .

  • برندسازی و ساخت برند

فنون مذاکره حرفه‌ ای

برندسازی و ساخت برند |
فنون مذاکره حرفه‌ ای از مهارت‌هایی است که حالا دیگر بدون آن روز آدم شب نمی‌شود. در واقع مهارت در مذاکره حرفه‌ای یکی از اصول موفقیت در زندگی اجتماعی است. همه ی افراد و در تمام جایگاه ها بهتر است مذاکره کردن را بلد باشند تا بتوانند منافع خود را حفظ کنند. اما بسیاری از افراد به این دلیل که توانایی مذاکره کردن ندارند از بسیاری هدف ها و منافع خود چشم پوشی می‌کنند و بیشتر از چیزی که باید برای یک موضوع انرژی، توان و سرمایه می گذارند. اما این را بدانید که توانایی مذاکره یک مهارت اکتسابی است که با اطلاع از اصول آن و تمرین کردن به دست می آید. در ادامه به بررسی اصول مذاکره حرفه ای می پردازیم.

 

فنون مذاکره حرفه‌ ای و اهمیت آن

توانایی مذاکره کردن به شما این امکان را می دهد که در موضوعات مختلف بیشترین نفع را ببرید. مذاکره خوب در کارهای تجاری باعث می شود که فرد نفع زیادی ببرد و گامی بزرگ در جهت رشد سازمان و تجارت خود بردارد. افرادی مثل کارمندان و کارگران نیز می توانند از طریق مذاکره خوب و حرفه ای مشکلات خود را به طور صحیح حل کنند. مثلا ممکن است کارگران از حقوق دریافتی خود ناراضی باشند و از این طریق بدون بحث و درگیری و با قانع کردن کارگزار خود، حقوق شان را افزایش دهند.
 

اصول مذاکره حرفه ای

مذاکره کردن یک مهارت اکتسابی است که با تمرین و یادگیری اصول اساسی آن می توان آن را به دست آورد. موفقیت در مذاکره به شخصیت شما نیز بستگی دارد. اینکه چقدر به خودتان مسلط باشید و بدانید به کدام نقطه می‌خواهید برسید. برای مثال مهارت تمرکز و تسلط کلامی بسیار به شما کمک خواهد کرد. در اینجا به پنج اصل طلایی مذاکره حرفه‌ ای اشاره می‌کنیم.

جایگاه شما در مذاکره حرفه‌ ای

اولین گام برای شروع یک مذاکره آگاهی فرد از شرایط و موقعیت خودش است. برای مثال فردی می خواهد در سازمانی شروع به کار کند و بر سر حقوقی دریافتی خود مذاکره می کند. در این مذاکره فرد باید واقع بین باشد و از کارکرد و توانایی های خود اطلاع داشته باشد. در صورت درخواست زیاده از حد فرد مقابل نیز آن را رد می کند. فرد مقابل باید قانع شود که چیزی که ارائه می دهد متناسب با کارکردی است که دریافت می کند. در واقع شما باید ازکاری که می توانید انجام دهید آگاه باشید تا فرد مقابل مذاکره را قانع کنید که از این معامله هر دو به نفع مشترک می رسید.

آگاهی از ارزش های طرف مقابل

در مرحله بعد شما باید بدانید که فرد مقابل تان به دنبال چه چیزی می باشد. در مواقعی ممکن است که خیلی از توانایی های شما برای طرف مقابل مهم نباشد پس مطرح کردن آن ها در مذاکره کاری بیهوده است. از طرف دیگر ممکن است فرد مقابل به دنبال چیزهایی باشد که برای شما اهمیت ندارند و اگر از آن ها آگاه باشید، با توجه به آن ها می توانید مذاکره را به نفع خود تمام کنید.
 
  • لحن و آهنگ صدا به‌شدت مهم است:
در مذاکره تلفنی درست بودن لحن شما اهمیت زیادی دارد. برای بهبود این مهارت باید بلند‌بلند صحبت و تمرین کنید تا پژواک صدا و لحن خود را بررسی کنید.
  • لبخند بزنید تا شادتر به نظر برسید:
هرچند فرد آن سوی خط نمی‌تواند شما را ببیند، هم‌چنان لبخند زدن بسیار مفید است. دقیقا مثل اینکه پوشیدن لباس خوب و اتوکشیده تأثیر فوق‌العاده‌ای در مذاکره تلفنی شما خواهد داشت. این تأثیرات غیرمستقیم هستند و باعث افزایش اعتماد‌ به‌ نفس و تقویت حالت صدای شما می‌شوند.
  • تمرین معامله قبل از شروع مذاکره:
اگر در فرایند مذاکره ضعفی وجود دارد که باید آن را اصلاح کنید یا لازم است بیشتر تمرین کنید، حتما قبل از مذاکره این ضعف‌ها را برطرف کنید. برای نمونه بیشتر افراد در پایان‌بندی مذاکره تلفنی و نهایی کردن معامله کمی مشکل دارند. برای موفقیت حتما باید تلاش کنید تا این ضعف‌ها را از بین ببرید. نکته‌ی مهم این است که باید آن‌قدر تمرین کنید تا به لحن مناسب دست یابید و به جایی برسید که انگار گفتن این کلمات و این شیوه‌ی حرف زدن برای شما عادی و از ویژگی‌های شخصیت‌تان است. باید آن قدر راحت صحبت کنید که گویی دارید با مادربزرگ‌تان حرف می‌زنید.
گاهی‌ اوقات مثلا درباره‌ی قیمتی که می‌خواهید پیشنهاد دهید، مردد هستید و برای‌تان سخت است که قاطعانه قیمت خود را بگویید یا حتی فکر می‌کنید که این قیمت پذیرفته نخواهد شد. تجربه‌ی افراد موفق ثابت می‌کند که با ابراز نظر قاطعانه در مورد هر مسئله‌ای، امکان پذیرش آن از سوی طرف مقابل بیشتر می‌شود. برای اینکه حرف‌تان خریدار داشته باشد، آن را تمرین کنید تا برای‌تان کاملا عادی شود.

مشخص کردن اولویت ها در مذاکره حرفه ای

پس از این که از شرایط خود و طرف مقابل مذاکره آگاهی پیدا کردید لازم است تا اولویت های خود را در این مذاکره مشخص کنید. به این معنی که باید جایگاه خود را پیدا کنید و تصمیم بگیرید که چیزهایی را باید حتما به دست بیاورید و از چه چیزهایی می توانید صرف نظر کنید. مسلم است که مذاکره با توافق بر سر تمام منافع و خواسته های شما تمام نمی شود. پس شما باید آمادگی داشته باشید که بعضی از منافع خود را در طی مذاکره فراموش کنید و یا به خاطر آن ها مذاکره را تمام کنید.

مذاکره حرفه‌ ای | پیش‌بینی اتفاقات

برای موفقیت در مذاکره علاوه بر این که استراتژی خود را مشخص کرده اید باید پیش بینی کنید که در طی مذاکره چه اتفاقاتی پیش می آید و طرف مقابل تان چه واکنش هایی نشان می دهد. در این صورت می توانید مذاکره را بهتر پیش ببرید و از ضعف های طرف مقابل برای رد کردن ضعف های خود و قوی تر کردن نقاط مثبت تان استفاده کنید. این کار باعث می شود که برای مذاکره اعتماد به نفس بیش تری داشته باشید و سریع تر به سراغ اهداف خود بروید.

 

اصول کلی تنظیم صورتجلسه

برای تنظیم صورتجلسه‌ای کامل و حرفه‌ای، باید برخی اصول کلی را مدنظر داشت. موارد زیر این نکات را در بر دارد:
  • انتخاب نوع صورتجلسه
هر صورت‌جلسه برای موضوع خاصی تدوین می‌شود. به عنوان مثال برای انحلال یک شرکت با مسئولیت محدود حتما باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تنظیم شود، در غیر این صورت، صورتجلسه‌ی تنظیبم شده رد می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای این‌که صورتجلسات شما رد نشود و کارتان به تعویق نیفتد حتما از یک مشاور ثبتی و حقوقی راهنمایی بگیرید. متخصصان ثبت‌یار با کم‌ترین هزینه و بی دردسر تنظیم صورتجلسه‌های شما را انجام می‌دهد.
  • جامع و کامل بودن صورتجلسه
دقت کنید که هیچ مطلبی از صورتجلسه جا نماند. هرچه متن صورتجلسه کامل‌تر باشد، احتمال رد شدن آن کاهش می‌یابد. تاریخ صورتجلسه، شناسه ملی شرکت، اعضاء حاضر در جلسه و … از اطلاعاتی هستند که حتما باید در متن صورتجلسه قید شوند.
  • ارسال صورتجلسه به اداره ثبت شرکت‌ها
پس از تنظیم صورتجلسه باید اصل آن برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود. کپی آن و حتی کپی برابر با اصل آن پذیرفته نمی‌شود و لزوما اصل صورتجلسه باید ارسال شود.
  • متن صورتجلسه
در متن صورتجلسه باید دستور جلسه، زمان جلسه، مکان جلسه، تکلیف جلسه بعدی مشخص شود. هم‌چنین به طور دقیق باید نوشته شود که چه تصمیماتی در آن جلسه گرفته شده و اطلاعات دقیق افراد حاضر در آن قید شود. در تنظیم هر صورتجلسه تاریخ، مکان و دستورات جلسه بعدی مشخص می‌شود.
  • امضاء صورتجلسه
توجه داشته باشید که حتما شرکت‌کنندگان در جلسه، برگه صورتجلسه را امضا کنند. صورتجلسه‌ای که امضا نشده باشد، فاقد اعتبار است.
 

استراتژی در مذاکره

پیش از انجام مذاکره هر کدام از طرفین مبنایی در ذهن خود در نظر می‌گیرند، سپس متناسب با این مبنا وارد میدان مذاکره می‌شوند. مبنایی که افراد در مذاکره انتخاب می‌کنند به مذاکره مسیر و جهت می‌دهد و تأثیر زیادی بر نتیجه آن می‌گذارد. در این بخش به چند استراتژی اشاره می‌کنیم که در توجه به آن‌ها سرنوشت مذاکره را به کلی تغییر می‌دهد.
[caption id="attachment_2851" align="alignnone" width="1685"]مدرس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره - آموزش وتدریس مذاکره مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات، مشاوره و آموزش اصول مدرس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره - آموزش وتدریس مذاکره مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات، مشاوره و آموزش اصول[/caption]

 وقتی مذاکره رقابتی است

در چنین مذاکراتی، افراد فقط و فقط به دنبال منافع از پیش تعیین شده خود بوده و بی صبرانه منتظر اتمام مذاکره و رسیدن به نتیجه آن هستند. افراد رقابت جو در این مواقع شانس موفقیت بیشتری دارند و صحبتی از رابطه دوستانه و تسامح در مذاکره به میان نمی‌آید. در مذاکرات رقابتی افراد با حالت تهاجمی از خود و سهم خود دفاع می‌کنند و معمولاً نمی‌توان از روند مذاکره لذت برد. پیروزی در مذاکره تهاجمی اصلی‌ترین اصل نانوشته در ذهن طرفین است.

  • برندسازی و ساخت برند

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

برندسازی و ساخت برند |

  

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

 
مشاور بازاریابی marketing
 

 

.

.

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

مشاور فروش و بازاریابیدر مشاور بازاریابیمشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی social media marketingمشاور بازرگانیمشاور برندمشاور برند brand consulting,مشاور برندسازی branding consultingمشاور تبلیغاتمشاور فروشمشاور مدیریت

مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند.

بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام می دهند.

به عنوان مثال، اگر شما پیام خود را برای تبلیغات مشخص کنید، ممکن است یک آژانس تبلیغاتی را برای ایجاد آگهی تبلیغاتی استخدام کنید، زیرا آنها تیم های خلاق دارند که به وسیله انواع کانال های بازاریابی، پیام را به صورت تازه و جذاب در اختیار مخاطبان شما قرار می دهند.

  • برندسازی و ساخت برند

مشاوره فروش sales consultant services

برندسازی و ساخت برند |

مشاوره فروش sales consultant services

مشاوره فروش

ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در مشاور بازاریابیمشاور بازرگانیمشاور برندمشاور فروشمشاور مدیریت 2 روز قبل۰ 15 بازدید

مشاوره فروش
برای من ، به عنوان یک مشاوربازریابی و مشاور فروش، کاملا روشن است که سازگاری راه حل های تحول فروش و تکنولوژی برای  هر مشتری قابل پذیرش و خوشایند می باشد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، پیاده سازی برای سیستم های نوین فروش، تشویق و نوآوری برای مخاطبان باید  مسیر پیش روی برای یک سازمان فروش در جهت افزایش مشتری باشد. تمام جنبه های عملکرد فروش، ساختار سازمانی و عملیات می تواند در کنار همکاری بامشتریان ما برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار است که این دستاورد را مشخص می کند. تمام مشاغل مشاوره ما با برخی از سطح تحلیلی پشتیبانی می شود تا منعکس کننده یک رویکرد مهندسی و ذهنیت، که نتایج قابل اندازه گیری را به ارمغان می آورد. مشاوره فروش و بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر مشاور باید با تجزیه و تحلیل تمامی جنبه ها و مراحل تولید یک کالا یا خدمات به یک تصمیم یا تصمیم های اساسی در جهت پیشبرد اهداف سازمان برسد

مطالعات حسابداری، تحقیقات بازاریابی و

  • برندسازی و ساخت برند

بهترین مدرس فروش ایران؟

برندسازی و ساخت برند |

بهترین مدرس فروش ایران؟

 
مشاور بازاریابی marketing
 

بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است؟

مشاور فروش و بازاریابی در بهترین مدرس بازاریابی و فروش در ایران best marketing teacherمدرس بازاریابی

بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است

این سوالی است که شاید خیلی ها بپرسند معمولا هر کسی برای پیدا کردن بهترین پدیده ها در تلاش است به هر کسی که می رسند می پرسند بهترین مدرس فروش چه کسی است بهترین مدرس بازاریابی چه کسی است بهترین مدرس مدیریت چه کسی است

برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم ابتدا بهتر است سوال را کامل باز کنیم

بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است؟

  • برندسازی و ساخت برند

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش

 
 
مشاور بازاریابی marketing
 

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش

مشاور فروش و بازاریابیدر مشاور بازاریابیمشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی social media marketingمشاور بازرگانیمشاور برندمشاور برند brand consulting,مشاور برندسازی branding consultingمشاور تبلیغاتمشاور فروشمشاور مدیریت

خدمات مشاوره ای که توسط ما ارائه می شود بر مبنای تحقیقات بازار و اصول علمی و عملی می باشد که با هدف افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر قابل پیاده سازی در سازمان شما می باشد.

یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود می باشد.

مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی برای دستیابی به اهداف بزرگتر، راهکارهایی منحصر به فرد و اثر بخش را برای کسب و کار شما ارائه و اجرا می کنند. مشاوران بازاریابی معمولا با تیم های قوی و با مهارت در ارتباط هستند که می توانند سایر خدمات بازاریابی را ارائه دهند که رویکرد همگرا برای کسب و کار را فراهم می کند.

دکتر علی خویه

Khooyeh.ir

بازاریابی موثر و فروش یک محصول / خدمات جدید بر اساس یک طرح بازاریابی Marketing Plans قوی است که جزئیات استراتژی و تاکتیک ها (Strategic Alliance Development) را برای نفوذ به یک فرصت در بازار را به ارمغان می آورد. ما خدمات مشاوره ای را در زمینه های مختلف طرحبازاریابی ارائه می دهیم، از جمله:

شناسایی بازارهای هدف جدید و توسعه های بازار

شناسایی اطلاعات رقابتی قابل اجرا

 

  • برندسازی و ساخت برند