برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

برندسازی و ساخت برند |

  

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

 
مشاور بازاریابی marketing
 

 

.

.

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

مشاور فروش و بازاریابیدر مشاور بازاریابیمشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی social media marketingمشاور بازرگانیمشاور برندمشاور برند brand consulting,مشاور برندسازی branding consultingمشاور تبلیغاتمشاور فروشمشاور مدیریت

مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند.

بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام می دهند.

به عنوان مثال، اگر شما پیام خود را برای تبلیغات مشخص کنید، ممکن است یک آژانس تبلیغاتی را برای ایجاد آگهی تبلیغاتی استخدام کنید، زیرا آنها تیم های خلاق دارند که به وسیله انواع کانال های بازاریابی، پیام را به صورت تازه و جذاب در اختیار مخاطبان شما قرار می دهند.

در مقابل، یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود،

مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی برای دستیابی به اهداف بزرگتر، راهکارهایی منحصر به فرد و اثر بخش را برای کسب و کار شما ارائه و اجرا می کنند. مشاوران بازاریابی معمولا با تیم های قوی و با مهارت در ارتباط هستند که می توانند سایر خدمات بازاریابی را ارائه دهند که رویکرد همگرا برای کسب و کار را فراهم می کند.

به چه دلایلی شما نیاز به یک مشاور بازاریابی یا فروش دارید؟

بعضی مثالها:

• شناسایی فرصت های جدید برای تعامل با مشتریان موجود و جدید
• ارزیابی بازار موجود و شرایط حال و آینده ، تعیین اینکه چگونه این مشتریان را هدف قرار داده و چذب نمود
• شکل دادن نام تجاری شرکت، برندسازی؛ برندینگ و مدیریت برند ، فرم دهی هویت یک شرکت و چگونگی توسعهبرند با شیوه زندگی مخاطبان  (آیا برند شماحرفه ای است؟ منحصر به فرداست؟ قابل تشخیص است؟)
• درصورت بروز یک اتفاق ناخوشایند برای برند شرکت – چگونه باید مدیریت و رفع نمود؟
• بازگرداندن مشتریان سابق خود را با معرفی محصولات جدید یا فرصت های خدماتی
• بهبود مشارکت مشتری از طریق رسانه های اجتماعی، ایجاد فرصت برای ارتباط تعاملی برای افزایش رضایت، جذب و نگهداشت مشتریان
• مدیریت ارتباط با مشتریان CRM خدمات پس از فروش ، مدیریت تماس های مشتریان ، مدیریت ایمیل و کمپین هایبازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محلی
• مدیریت فعالیت های مربوط به بازاریابی، مانند نمایشگاه ، رویدادها و پروژه های کوتاه مدت

همانطور که می بینید نقش مشاوران بازاریابی بسیار متنوع است و یکی از بهترین تجربه ها برای ارزیابی و بهبودبازاریابی کسب و کارتان ارزش دارد. باید توجه داشته باشید که مشاوران بازاریابی که انتخاب می کنید حتما دارای سوابق کاری و علمی شاخصی در حوزه بازار و مشتری شناسی باشند، انتخاب یک مشاور فروش یا بازاریابی برای کسب و کار مهمترین تصمیم برای سیستم فروش یک سازمان می باشد و از آنجایی که همه چیز یک کسب و کار، باید به فروش و بازاریابی ختم شود، نباید با چشمان بسته به انتخاب مشاوران بازاریابی اقدام نمود.

برچسب گذاری شده با :استراتژی بازاریابی استراتژی بازاریابی برند افزایش فروش افزایش مشتری انتخاب مشاور فروش انتخاب مشاوره فروش برندسازی برندینگ بهترین مشاور بازاریابی بهترین مشاور فروش بهترین مشاور فروش ایران جذب مشتری سخنران بازاریابی سخنران فروش فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیریت ارتباط با مشتریان CRM مشاور بازار مشاور بازاریابی با سابقه مشاور فروش مشاور فروش با تجربه مشاور فروش با سابقه مشاور فروش حرفه ای مشاوران بازاریابی مشاوران فروش وظایف مشاور فروش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی