برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

ظاهری زیبا، بی عیب و نقص

برندسازی و ساخت برند |
در مقاله ” لباس هایتان از شما یک مرد واقعی می سازند. ” توضیحاتی پیرامون ارزیابی ناخودآگاه انسانها و اهمیت لباس و ظاهر، داده شد. در این مقاله به نکاتی اشاره می شود که باعث می شود ظاهری زیبا و بی عیب و نقص داشته باشید

با رعایت نکات زیر ظاهری زیبا و بی عیب و نقص خواهید داشت؛

١. هیچ گاه با یک پیراهن آستین کوتاه، کراوات نزنید. پیراهن آستین کوتاه، جامه ای نسبتاً کلاس پایین به حساب می آید. پوشیدن آن به همراه لباس فرم بلامانع است اما با پوشیدن آن نمی توانید یک تصویر ذهنی حرفه ای و درخور ستایشش از خود به جا گذارید.
٢. کفش ها مهم ترین و گرانقدرترین آیتم موجود در کمد لباس آقایان به شمار می روند. کفش هایتان می بایست تمیز، براق، مرتب و مناسب برای موقعیت پیش رویتان باشد. با کت و شلوار کفش مجلسی بپوشید. یک کفش را برای چندینن روز متوالی نپوشید. در مواقعی که کفش هایتان را به پا نمی کنید، داخل آن را پر کنید تا از شکل و قواره نیفتند.
٣. شلوارهایتان باید به حد کافی بلند باشد تا روی جوراب هایتان را بپوشانند. جوراب ها باید ساق پایتان را از نظرها پنهان کنند، حتی زمانی که پاهایتان را روی هم انداخته اید. شلوارهای پیلی دار و دکمه سردست ها کاربردی و قدیمیی هستند. شلوارهای پیلی دار خیلی راحتند و دکمه سردست ها باعث می شوند انتهای آستین هایتان شق و رق بایستند.
۴. پوشیدن همزمان کمربند و بند شلوار شما را انسانی متزلزل جلوه می دهد. پس لطفاً یا کمربند بندید یا از بند شلوار استفاده کنید. اگر بند شلوار را ترجیح می دهید، مدل هایی را بخرید که از داخل با دکمه به شلوارتان متصل می شوند.. می توانید از یک خیاط یا هر کسی که از دوخت و دوز سر در می آورد، بخواهید تا چنین دکمه هایی را درون شلوارتان بدوزد. بندیلک های کلیپسی به درد اشخاصی می خورد که روی پیراهن آستین کوتاهشان کراوات می زنند.
۵. جورابتان باید با شلوارتان ست باشد.
۶. رنگ و جنس کمربند و کفشتان باید یکسان باشند.
٧. کراواتتان باید مماس بر کمربندتان باشد. این یک قانون اجباری ست و جای چک و چانه زدن هم ندارد. اگر کراواتتان زیادی کوتاه باشد، شبیه دهاتی هایی می شوید که برای بار اول به شهر آمده اند.
٨. زیر گره کراوات باید چال بیفتد. استفاده از گیره کراوات منسوخ و دمده شده است.
٩. پوشیدن کت و شلوار و کت اسپرت نماد اعتبار و قدرت شما ست. دکمه پایینی کت های اسپرت تزئینی بوده و قرار نیست آن را ببندید. اما از زمانی که شاه ادوارد هفتم وزن اضافه کرد و چاق شد، این مدل کت ها بیشتر باب شد و مدد جدیدی وارد بازار شد.
کت های اسپرت سینگل (یک طرف دکمه دار) می‌توانند یک، دو و یا سه دکمه داشته باشند. کت های دو و سه دکمه کلاسیک تر بوده و کت هایی با یک یا بیش از سه دکمه شما را فردی مدگرا و به روز جلوه می‌دهند، فقط در نظر داشته باشید که چنین کت هایی بیشتر برای موقعیت های اجتماعی مناسبند تا کاری. اگر کتتان دو دکمه است، فقط دکمه بالایی آن را ببندید. چنانچه کتتان سه دکمه دارد می تواند دکمه میانی کت را به تنهایی یا به همراه دکمه بالایی آن ببندید. در کت های سه دکمه یقه برگردان می‌توانید دکمه فوقانی را باز گذارید. مدگرایان سواحل شرقی فقط دکمه بالایی کت های سه دکمه خود را نی بندند!
لباس رسمی بکهام
طراحی کت های چهار دکمه و بیش از آن به گونه ای ست که باید تمامی دکمه ها را بندید حتی دکمه پایینی آن را. اگر با بستن دکمه انتهایی کت خود، پارچه آن زیاد کشیده نمی‌شود، شما آزادید که آن را باز گذارید یا ببندید.
کت های اسپرت دوبل (دو طرف دکمه) نسبت به مدل های پیشین رسمی تر بوده و ۴ تا ۶ دکمه به همراه یک یا دو جا دکمه ای که غالباً به شکل ۴/٢ ، ۴/١ ، ۶/٢ و ۶/١ نامگذاری می‌شوند. نخستین رقم نمایانگر تعداد دکمه‌های جلویی کت بوده و دومین عدد شمار جادکمه ای های قابل استفاده را مشخص می کند. هیچ الزامی نیست که تمامی دکمه ها را ببندید. معمولاً در کت های ۴/٢ و ۶/٢ دکمه های فوقانی و میانی را می‌بندند اما دوک کنت سنت شکنی کرد و با بستن دکمه های پایینی کتش توانست ظاهری خوش اندام تر و پر جنب و جوش تر برای خود دست و پا کند.
چرا مردها هیچ گاه دکمه پایین کت و جلیقه خود را نمی بندند؟
شاه ادوارد هفتم، برتی، پسر ملکه ویکتوریا (١٩١٠- ١٨۴١، دوران پادشاهی ١٩١٠- ١٩٠١) به اندازه ای چاق شده بود که نمی‌توانست دکمه پایین جلیقه خود را ببندد، یا شاید با توجه به خلقیاتی که تاریخ نویسان از او ثبت کرده‌اند، فراموش می‌کرد که آن را ببندد. در هر صورت این عادت وی مد شد و تا به امروز نیز مردان آن را دنبال نموده و کت ها و جلیقه ها را به گونه ای طراحی کرده‌اند که نیازی به بستن آخرین دکمه نباشد.
شاید هم این عادت نبستن دکمه انتهایی کت از همان دورانی سرچشمه می‌گیرد که نیم تنه های خیلی بلند باب شده بود. شاید هم به این خاطر که مردها این گونه راحت ترند و به هنگام راه رفتن احساس بهتری خواهند داشت.
١٠. کت های اسپرت و مجلسی می بایست کاملاً اندازه بدنتان باشند، به علاوه می بایست یک و نیم سانتی متر از آستین پیراهنتان از کتتان بیرون بزند.
١١. در جیب پیراهنتان خودکار نگذارید. خودکارهایتان را در جیب مخفی داخل کتتان قرار دهید تا پنهان از دید باشند. این موضوع در مورد تلفنتان و اشیاء نظیر آن صدق می‌کند. بهترین راهکار استفاده از یک کیف دستی ست.
ما در جامعه‌ای شلوغ و پیچیده زندگی می‌کنیم، جایی که انسان های متشخص و با ملاحظه متناسب با مکان و موقعیتی که در آن قرار دارند، لباس هایی فاخر و مناسب می‌پوشند. پوشیدن لباس های شایسته و درخور تحسین نشانه ارزش و احترامی ست که برای دوستات و جامعه تان قائل هستید.
لباس هایی که پوشیده اید در خور شأن و شخصیت شماست؟
لباس هایی که پوشیده اید برازنده موقعیت حاضر هست؟
لباس هایتان با یکدیگر همخوانی دارند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی