برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

مدیریت برند BRAND مشاور برند مدیریت برند و برندسازی تکنیک های برند brand management افزایش فروش ارتقا برند مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،

برندینگ، مدیریت ساخت توسعه تقویت و ارتقا برند، مشاور برندسازی

علی خویه
09122991608

ساخت، توسعه، تقویت و ارتقا برند
با بیش از 18 سال تجربه ی اجرایی
نویسنده ی کتاب مرجع "مدیریت برند"


-تفکر برند

- تعریف جدید اصول مدیریت برند

- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

- تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت


- مهارتهای برند سازی

- مهارت برند داری

- مهارت برند شناسی

- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند

- مهندسی ارزش برند

- مهارت پیشبرد و ترفیع برند

- مهارت تحقیقات برند

- مهارت حفظ برند

- مهارت کنترل برند

- مهارت هویت سازی برند

- مهارت شخصیت سازی برند

- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

- معاینه فنی برند

- سبگ های برندسازی

- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه


- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۹ - برندسازی و ساخت برند
    بسیار عالی

تعیین روش مذاکره

برندسازی و ساخت برند |
بر اساس این که طرف مذاکره کننده چگونه می باشد (منطقی و پیشرفته، ملایم و خشن)، استراتژی های زیر را در نظر می گیریم:
 
منطقی و پیشرفته خشن ملایم ردیف
طرفین در جستجوی راه‌حل مناسب هستند. طرف بعنوان دشمن است. طرف مذاکره دوست است. 1
هدف رسیدن به راه‌حل عادلانه و عاقلانه است. هدف پیروزی و رسیدن به خواسته است. هدف توافق است. 2
اشخاص از موضوع مذاکره جدا هستند. برای حفظ دوستی و ادامه رابطه اجتماعی امتیاز می‌خواهد. برای حفظ دوستی امتیاز می‌دهد. 3
نسبت به موضوع مذاکره سرسخت ولی نسبت به طرف با نرم‌خوئی برخورد می‌کند. سرسختی و اصرار بر مواضع می‌کند. انعطاف بحرج می‌دهد. 4
مهم دست یافتن به توافق عادلانه است مسئله "اعتماد" مهم نیست. اعتماد نمی‌کند. به طرف اعتماد می‌کند. 5
بجای مقاومت در مقابل طرف به خواسته‌ها توجه می‌کند. اصرار و لجاجت بخرج می‌دهد. تغییر موضوع می‌دهد. 6
به خواسته و نقطه نظرات طرف توجه دارد. تهدید می‌کند. تعارف می‌کند. 7
بنفع طرفین راه حل منصفانه را جستجو می‌کند. فقط فکرش رسیدن به پیروزی به هر وسیله است. برای نیل به توافق بی‌اندازه به
نفع طرف از خودگذشتگی انجام می‌دهد.
8
اصل عقل و منطق بر جریان مذاکره حاکم است. لصل رسیدن به خواسته خویش است اگر جه نامشروع باشد. اصل توافق است. 9
معقول ومنطقی سخن بگویید، بجای زور و فشار حق و انصاف می‌شود. تولید فشار و حمله می‌نماید. تسلیم فشار می‌شود. 10
جدا از خواسته طرفین براساس عمل و انصاف به نتیجه فکر می‌کند. نطر خود را به هر وسیله به کرسی می‌نشاند. خواسته و پیشنهاد طرف مقابل را رعایت می‌کند. 11

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی