برند موفق
برندسازی و ساخت برند |
علی خویه
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند
برندهای سیال همیشه موفق هستند
باید از ایجاد برندهای ایستا به سوی برندهای روان تحول یابید. برندها باید رشد کنند، گسترش یابند و با استفاده از راههای موجود در رسانههای اجتماعی، در مکانهای جدیدی جاری شوند. آقای نومیر مینویسد: «هر برندی مانند راوی یک داستان پیشرونده است که قهرمان آن داستان، مشتریان هستند.»به گفته وی، مهمترین تحول حرکت از تولید محصول به سمت تولید معنی است. در کنار این تحول، باید تحول دیگری نیز از سمت فروش محصول بهسوی ثبت مشتریان در هدف کسبوکار و قبیلهتان صورت بگیرد. همچنین، به عقیده وی باید شیوهتان را نسبت به مشتریان از حالت تنبیه به حمایت تغییر دهید: شرکتهای هواپیمایی مشتریانشان را با اضافه قیمتهای بیپایان تنبیه میکنند. شرکت بلاکباستر (یکی از شرکتهای بزرگ کرایه دیویدی و بازیهای ویدئویی آمریکا و جهان) مشتریانش را به جریمههای دیرکرد تنبیه میکند ولی نتفلیکس مشتریانش را در مقابل چنین ضررهای غیرضروری محافظت میکند. برای کسب موفقیت در آینده، این تحولات برند را بهخاطر داشته باشید.
برچسب ها: برندسازی, مشاور برند, مشاور برندینگ, ساخت برند